Sydämen syke selässä

anniinamaria1

Uusi jäsen
27.06.2017
2
0
1
28
Elikkä olen nuori perusterve paljon kuntosalilla käyvä nainen. Tänään olen jostain syystä tuntenut sydämen sykkeen oikealla yläselässä. Syke ei tunne ihan kokoaikaa, esim. kuntosalilla ei tuntunut tai sitten en vaan huomannut. Syke tuntuu ehkä eniten istuessa tai maatessa levossa, mutta myös seisaaltaan voi tuntua. Kipua ei ole ollenkaan. Mistä voisi johtua? Itse epäilin jotain lihasperäistä mutta kertokaa nyt jos teillä on kokemusta vastaavasta!

Veikkaan, että kyse on nimenomaan jostain lihasjumista. Inhottavaa tosin, koska sitä on vaikea "unohtaa". Saisitko jonkun hieromaan hartioitasi? Saisitko naksautettua selän nikamalukkoja jotenkin?

Täytyy pyytää miestä jos hieroisi selkälihaksia, tuntuvat olevan vähän jumissa. Itse aloin myös epäillä elohiirtä, kuulemma yleisiä kuntosaliharrastajilla, jospa johtuisi toissapäiväisestä selkätreenistä.

Jos häikkää alavatsalla esim. Munasarjassa heihastaa hermotus sen lapaan. Googleta asiasta. Esim. Munatorviraskaus/ kohdunulkoinen raskaus jne. Voi oirehtia hartiapistoksena

Yhteistyössä