sydämmen rauha . balanssi ja sivu äänet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 9MM
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

9MM

Tunnettu jäsen
11.03.2014
8 452
947
113
eli hulluus sekotettuna normi arkeen matka syvimpään rauhaan ja miten sen voi saavuttaa sen tunteen sydämmeen.
kaikkihan tietää että kieroudella ja kilpailulla ei voi ikinä saavuttaa sydämmeen puhdasta tunnetta asia erikeen jos vaikka mikroautoillaa mut toisen henksiellä lyttäämsiellä ei saa mitään aikaseks kuin oman sydämmen lukon koska ne jotka hyväksyy sydämmen äänen eivät halua nii ntehdä ja ne jotka ei sitä noudata on tunne kylmiä vaikka muuta esittäisvätkin hurskaudessaan. se ei tarkoita ettiekö mokia tulisi mutta sydämmen kylmät tunnistaa aina siitä että he eivät kehtaa omista heikkouksistaan puhua tai myöntää omaa nolouttaan he ovat henksiesti jälkeen jääneitä eivätkä ymmrrä tunne puhetta juurikaan tai näi olen sen funannut.

mutta miten saada rauha sydämmeen ja olla oma itsensä joka on laajempi kuin yksikään oppikirja se vaatii juurikin täydellistä antautumista omiin pelkoihinsa ja vaikka sillä suurella pelon hetkellä pelkäisi menettävänsä järkensä pitää vaan antaa mennä koska palkintona on rauha sydämmeen joka ei halau pahaa kelleen eikä kilpaile. se sydän tunnistaa väärät ja pahat hyvistä ja oikeaista ja puuu heille telepaattisesti ja puhtaasti. ihmettelette varmaan että se on hulluutta mutta minä sanon ne jotka järjellä elää ovat hullui ja aina vajavaiset kaikessa ja elämä ei ole koskaan edes alaknut heillä.

luulin itse eläväni täydesti omassa "hulluudessani" mutta en tiennytkään mit' se rakkaus tarkoittaa oikeast. tiiätteks mitä se on sydämmeen tulee sellainen voimakenttä ja joka tarkoittaa sitä että silloin kun ajattelet on vain järrkesi käytössä mutta kun ajtauksesi hiljenee sydämmesi ottaa vallan ja puhuu taaas toisella tapaa ja laajemmin kuin mihin järki voi koskaan yltää se on pelottavaa ja harva uskaltaa viedä sen hulluuden loppuun asti mutta miten sanoisin jos alt kuulemaan asioita joita et tunne omaksesi pitää niiden antaa tulla eikä pelätä sillä hetekllä yhtään mitään vaikka veisi kuinka kauan aikaa ja tuntuisi että olet sekoomassa koska sen sekkomsien jälkeen tosiaan saavutat täyden rauhan sydämmeessi ja ymmäärät kuinka turhaa typeryys maailmassa on ja miksi palvoa sitä joka keksittyy muiden lytistämiseen vaikka itse olistkin hyvässä asemasssa.
kateus kilpailu ja petos ja viha lakkaa. jos alata suuttumaan niin sydän sen lopettaaa ja sanoo palaa takas saat kaksi ääntä itsellisei sydämmen äänen ja aivojen elää paa niitä risti riitaan koskaan tai sekoot.
silloinkun ajttelet sydän on hiljaa silloinkun et ajattele olet luova ja sydän puhuu niinkuin taphtuuu ja niin taphtuu aina sydän on viisaampi kuin aivot ja aivot vain projisois ja pvat muistoi täynnä siihen ne on hyvä .

mutta aivot luo ajatus harhoi sydämmeen jos päästää niin tulemaan mutta kun hiljenet huomaat mitkä asiat on elämässäsi harhaa ja mitkä ei siihen puhtautueen pääsee tosiaan tyhjentämällä kaiken itsetään hyvät ja huonot puolet näin oeln sen itse nähnyt ja noh täällä sain sen puhuttua ja nyt kuulen jopa eri naisten ajatukset miehet on sen verran täynn et harvemmin. mut tänään oli lääkärissa pikkeus se lääkäri ol isaannut rakkauden rauhan sydämmeensä ja me kattottiin koko ajan silmiin ja ymmmärettiin toinen toisiamme.
elkää elätkö koskaan valheessa tai ette ole koskaan vapaaat .

mut hyvät ladyst mä oon saannut nyt puhtaan elämän polteen ja ajtaus ei yleens enään karkaa ja luo harhakuvii valheessa on hulluus ja valitetavan moni eläää valheesa ja näin ollen psykooosissa itselleeen-.

päinvastoin mitä enenmän puhuu nisit tukoksista sen vähemmän mikään kiertää kehää päänsisällä ja on tyhjä taulu sydämmellä enemmän tilaa. olo on energinen ja silmät on auki ja nyt tietää et pystyy ihna mithin vaan aj pelot ei vaivaa. tulee ihan uudella statsilla juttuun kaikkien kaa ja pystyy sanoon mitä vaan.
puhuu ja tekee pysyy kumamtkin ei siinä mitään nyt on elämän polte saatu ja se pysyy nyt sen tietää eikä oo mitään hätää. kyl tänne täytyy tulla aina välillä kirjottelemaan mut helvetti raskaus on väistynyt nyt ja helkatti siitä ilonen ei oo vaddu enänä raskautta luomis eikä pääs :)

Yhteistyössä