sydänäänet doprelilla millä viikoilla?:)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äitönen2x
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

äitönen2x

Jäsen
13.07.2008
167
0
16
elikkäs milläs viikoilla ootte kuullut ja millä/missä dopplerilla?:)
itellä tänään rv8+3 ja kuulin ensimmäistä kertaa sydänäänet angel sound dopplerilla.. :heart: sieltä kuului ihan selvästi nopeampi kuin oma syke.. olin tosiaan varhais ultrassa jo käynyt 6+1 eli tiesin että siellä elämää on mutta nytten kuului sitten massunkin päältä... =)

Mulla on tuo sama Angel Sounds-vehje, mutta sain sen oisko ollu rv 12-13, niin kuului heti, varhaisultrassa rv 7 näkyi syke, mutta ei edes yritetty silloin kuunnella.

Sulla kuuluu kyllä tosi aikaisessa vaiheessa ;)

Onnea odotukseen!

FPI+pepe rv 38+2 :heart:

toista lasta tosiaan odotan etten tiedä onko sillä vaikutusta..:) tuolta lueskelin et jollain kuulunut jopa 7+3.. :o mut kyllä sen sykkeen tunnistaa et onko se oma vai vauvan..;) olisi kiva kuulla lisää muiden kokemuksia..:)

4 kerroksen väkeä:kyllähän sielä sydän jo sykkii noilla 7+3... niinku mainitsin niin luin että jollain oli saatu kuulumaan...:) mutta onhan se niin yksilöllistä...:) tuuthan kertomaan kuulumiset... :wave:
kaikki vaan mukaan juttelee joita kyseinen aihe kiinnostaa..:)

Eilen sain tuon ihanan laitteen ja illalla kuului sydämen lyönnit tosi selkeästi. Aika kauan tosin jouduimme etsimään, mutta löytyivät sittenkin. Rv 13+2 tänään. Nt-ultrassa kuului myös syke hienosti, silloin oli rv:t 11+3.

Mulla yritettiinkin ekan kerran neuvolassa vasta rv 12+4 (piti yrittää vasta nt:n jälkeen, mut vuotojen vuoksi jouduin aikaistamaan lääkäriajan kahta viikkoa aikaisemmaksi ja se sitten kuunteli).

Ukko hommas meille tuommoisen angelsoundsin sitten myöhemmin, mutta vasta rv 15+4 tms. kokeilinkaan sillä ekan kerran. On muuten semmoinen vehje, että ei kantsi pelästyä, vaikka niitä ei itse saisikaan kuuluviin. Mä olin just edellisenä päivänä käyny neuvolassa, jossa lekurikaan ei saanut niitä kuuluviin, mutta ultralla kattoi, että siellä se silti oli. Sit kokeilin kotona seuraavana päivänä, jotta ukko kuulis ja tosi kauan sain ettiä, ennen kuin löytyi. Sittemmin oon koittanut kaksi kertaa, tokan kerran ne löytyi vielä samasta kohtaa, mut viime kerralla papuska oli heittänyt volttia ihan eri paikkaan eikä entisestä kohdasta kuulunut enää kuin istukan virtausääniä... B)

herranjee 8+3 kuulunut.. jo ! :o no meillä on tuo 10+3 tänään ja kohtu on taaksepäin kallistunut että ei mtn toivoja saada varmaan kuuluviin :D mutta taidanpa testata taas... :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja 4-kerroksen väkeä:
kävin neuvolassa, ja sillä laitteella ei ainakaan saatu kuuluviin näillä viikoilla... eli odottelu jatkuu, ja ei voi muuta kuin toivoa, että masukilla kaikki kunnossa.

Varmasti on. ...siis ei tuo tosiaankaan tarkoita, ettei olisi. :) Sulla voi olla vielä vaikka istukka etuseinässä estämässä ääniä yms. siinä edessä. Mulla on istukka etuseinässä, kohtu taaksepäin (ja vasemmalle ja vaikka minne muualle) vinksallaan eikä viimeksi taas niitä saatu, vaikka edellisellä kerralla sai. :)

Mut jos kovin asia epäilyttää, voithan sä käydä yksityisellä alkuraskauden ultrassa. :hug:

no mulla ei tässä raskaudessa kuulunut neuvolassakaan vielä rv 11+2 ultralla sitten katsoi niin kaikki hyvin ja vastas aikaansa. Istukka vaan oli edessä niin kuulemma haittasi äänien kuulumista.
Joten jos ei mitään kuulu noin aikaisin kuin joillain niin silti kaikki voi olla ihan hyvin. Tuon takia kai neuvoloissa ei kovin aikaisin kuunnellaakkaan.

• Tykkää
Reactions: Siggy1986
Alkuperäinen kirjoittaja 4-kerroksen väkeä:
Kärppänä heinälatoon oon sitä yksityistä miettinyt, mutta ei sekään tosin takaa, että kaikki olisi kunnossa, vaikka senhetkinen tilanne olisikin ok, saattaa silti tilanne muuttua parin viikon sisään...

Toki saattaa. Mutta loppuun astihan tuo "uhka" on ...ja jos ihan pessimistiksi ruvetaan, eihän se siihen lapsen syntymäänkään lopu... :xmas:

juu älkää huolestuko jos ei heti kuulu... :) kytkettii miehen kans toi angel sound streoiden piuhaan kiinni ja siellähän ne kuulu...:) tosi ihana kun kuulee sen.. en itsekkää olis uskonut et kuuluis mut kuuluihan ne ihan erotettavasti..:) ja kärsivällisyyttä pitää olla... jouduin tosi vähän painamaan lujempaa sitä vehjettä mahaa vasten mutta ei mitään täysillä kuitenkaan..XD

Yhteistyössä