Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Oletko käynyt jo ultrassa?? Eli tiedätkö että masussa varmasti asustaa joku??Alkuperäinen kirjoittaja myhkäri:Millä viikolla teillä on kuulunu vauvan sydänäänet neuvolassa? Mulla nyt 9+4 ja tänään yritettiin kuunnella mut ei mitään.. :|
Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:Oletko käynyt jo ultrassa?? Eli tiedätkö että masussa varmasti asustaa joku??Alkuperäinen kirjoittaja myhkäri:Millä viikolla teillä on kuulunu vauvan sydänäänet neuvolassa? Mulla nyt 9+4 ja tänään yritettiin kuunnella mut ei mitään.. :|
Toisillahan voi kuulua vasta +14 viikoilla, ja toisilla taas kuuluu jo +8 viikoilla.
Toivotaan että kaikki hyvin.Alkuperäinen kirjoittaja myhkäri:Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:Oletko käynyt jo ultrassa?? Eli tiedätkö että masussa varmasti asustaa joku??Alkuperäinen kirjoittaja myhkäri:Millä viikolla teillä on kuulunu vauvan sydänäänet neuvolassa? Mulla nyt 9+4 ja tänään yritettiin kuunnella mut ei mitään.. :|
Toisillahan voi kuulua vasta +14 viikoilla, ja toisilla taas kuuluu jo +8 viikoilla.
En oo käyny.. maanantaiks sain ajan ultraan kun olin niin epätoivonen.. Edellisessä raskaudessa kuulu jo tässä vaiheessa.. :'(
Alkuperäinen kirjoittaja myhkäri:Millä viikolla teillä on kuulunu vauvan sydänäänet neuvolassa? Mulla nyt 9+4 ja tänään yritettiin kuunnella mut ei mitään.. :|
Alkuperäinen kirjoittaja HH:Olin tänä aamuna neuvolassa, rv20+0, eikä saanut th sydänääniä kuulumaan...Ihan suunnaton huoli, vaikka huomenna ultra oli varattuna jo etukäteen sopivasti... Alkaa vaan kaikenlaiset pahat ajatukset mielessä liikkumaan...
Alkuperäinen kirjoittaja Mä:Alkuperäinen kirjoittaja HH:Olin tänä aamuna neuvolassa, rv20+0, eikä saanut th sydänääniä kuulumaan...Ihan suunnaton huoli, vaikka huomenna ultra oli varattuna jo etukäteen sopivasti... Alkaa vaan kaikenlaiset pahat ajatukset mielessä liikkumaan...
No eikö se sit potki yhtään?
Alkuperäinen kirjoittaja .....:Alkuperäinen kirjoittaja Mä:Alkuperäinen kirjoittaja HH:Olin tänä aamuna neuvolassa, rv20+0, eikä saanut th sydänääniä kuulumaan...Ihan suunnaton huoli, vaikka huomenna ultra oli varattuna jo etukäteen sopivasti... Alkaa vaan kaikenlaiset pahat ajatukset mielessä liikkumaan...
No eikö se sit potki yhtään?
mullakin alko potkut tuntumaan kunnolla vasta jollain 22 viikolla