Sydäri vai paniikkikohtaus??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuolenko??
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kuolenko??

Vieras
Eli.. Minulla on kolme lasta, nuorin vasta reilut 5 viikkoa. Eilen olin todella väsynyt koko päivän ja huomaamattani olin syömättä reilut 6 tuntia. Tuona aikana join ainoastaan kahvia ja söin pari keksiä. Sitten illalla alkoi tulemaan sydämen lisälyöntejä Ihan kiitettävästi. Olen käynyt monen monta kertaa sydänfilmissä, viimeksi 6kk sitten ja kaikki oli aivan normaalisti. Nousin makuuasennosta aika reippaasti ylös ja menin keittiöön, niin yht'äkkiä alkoi huimaamaan, korvissa suhisi ja piti mennä alas lattialle odottelemaan että huimaus loppuu. Ja tänä aikana tuli myös extroja. Sitten tuli kauhea ahdistuneisuus ja alkoi oksettamaan, vatsa meni sekaisin ym. Menin sohvalle makaamaan ja söin, kävin suihkussa ym. Loppuenlopuksi oloni oli ihan normaali alle tunti tämän jälkeen. Tärisin, tuli kylmä hiki ym. Sydämeen ei sattunut tai puristanut missään vaiheessa, eikä ollut säteilevää kipua tms.

Missäpäin asut? Ne on tainnut säteilyttää tai jotain, koska samankaltaisia poireita on ollut monella tuntemallani itseni mukaanlukien viimepäivinä.

Kummallista.

Tuo on minulle ainakin ihan arkipäiväistä. Alhaisesta verenpaineesta johtunee. Muihin oireisiin en osaa sano mitään.

Mitä ihmeen säteilytystä??? :O

Viime päivinä on monikin perusterve tuttuni kärsinyt samoista oireista. Todella kummallista!!!

2001-2017 -- Suunniteltu periodi HAARP-operaatioille. Täysin toimiva HAARP-prototyyppi jakson alkupuolella.

Angels Don't Play This Haarp -- luku E2

EISCAT – Wikipedia

Väestön vähennykseen on eliitillä keinot monet ja HAARP on ns. skalaari-ase väittäkköön kuka tahansa mitä muuta vastaan ja tekeekö asiasta hauskan vielä se että tuossa Norjassa sijaitsee Alaskan lisäksi toinen HAARP.

Yhteistyössä