sykemittarin kanssa uimaan???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apua pikaseen kaipaava
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apua pikaseen kaipaava

Vieras
Mulla on kotona Suunto -merkkinen sykemittari jota olen käyttänyt joskus lenkkeillessä. Nyt olen menossa la uimaan ja kaveri kehui että siinä palaa paljon kaloreita... Haluaisinkin tietää että voinko mennä uimaan sen mun sykemittarin kans??? Mallista ei mitään tietoa (kello kotona ja olen nyt töissä) mutta se on sellanen punanen ja makso vuosi sitte Prismassa noin 100?.

guugleta se malli ja merkki ja kato mitä tiedoissa sanotaan... Mee vaikka suunnon sivuille ja kato vastaava malli.Kannattaa tarkistaa vedenpåitävyys ja jos ei varmuutta nii en menis pilaamaan kallista mittaria.

Minun sykemittari ainakin kestää vettä,luulisin että kaikki on vedenpitäviä..en tosin voi 100varmasti sanoa. Googleta mittarin malli,luulis että löytyy netistä vastaus onko vedenpitävä vai ei. On muute totta tuo mitä ystäväsi sanoi!EI muutaku uimaan mittarin kanssa :)

Kiitos vastauksista. Koitin tietty asiaa eka googlettaa, mutta vissiin mallit muuttunu ku en mielestäni löytäny suunnon sivuilta samanlaista! (eikä siellä muuten ees puhuttu vesitiiviydestä)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kiitos vastauksista. Koitin tietty asiaa eka googlettaa, mutta vissiin mallit muuttunu ku en mielestäni löytäny suunnon sivuilta samanlaista! (eikä siellä muuten ees puhuttu vesitiiviydestä)
Kyllä siellä se vesitiiviyskin mainitaan.

http://www.suunto.com/suunto/Worlds/main/world_article_normal_no_ATL.jsp?CONTENT%3C%3Ecnt_id=10134198674003342&FOLDER%3C%3Efolder_id=2534374302759637&bmUID=imUsEGD&bmLocale=fi