Hammasharjan runko-osa, laturi ja harjat -> pois, osta euron maksava tavis hammasharja sille reissulle.
hammaslanka, hammastahna
dödö
shampoo, hoitoaine, saippua, pesusieni, naamanpesuaineet -> itse pärjäsin hyvin yhdellä peruspesuaineella tuon reissun
perusrasva, lipogeeli, bebanthen, naamarasvat, kortisonivoide -> näistäkin riittää yksi perusvoide ja vaikka bebanthen huulirasvaksi
hiuspanta, hiusharja
sisäkengät -> saa sairaalasta
vanulappuja, vanupuikkoja, liivinsuojia, siteitä -> näistä en tarttenut mitään, siteitä sai sairaalasta, liivinsuojia on hyvä varata mukaan, toisaalta mieskin voi niitä tuoda jos maito nousee jo heti sairaalassa. Mulla ei sillai noussu että olisin suojia tarttenut, vasta yksi päivä kotiutumisen jälkeen nousi maito kunnolla.
rintakumit -> en ottanut mukaan mutta suosittelen
imetysliivit x2 -> oli mukana, mutta ei tartettu. Mieskin voi taas tuoda jos tarvii.
puhelin, puhelimenlaturi, kirja -> nää oli mulle tarpeellisia, kirjan tilalla kyllä lehtiä, joita en paljonkaan ehtinyt lukea
neuvolakortti, rahaa, evästä -> rahat voi jättää kotiin, naposteltavaa voi ottaa, mutta mies voi sit taas tuoda lisää niitäkin
Mies saa tuoda myöhemmin turvakaukalon, vauvan ja minun kotiutumisvaatteet. -> näin meilläkin.
Ja juu, mulla oli myös vaikka mitä purkkia ja purnukkaa mukana, olisin kyllä selvinnyt ihan vaikka pelkällä neuvolakortilla koko reissun

Säilytystilat ainakin Tyksissä tosi ahtaat

Ja ensi kerralla otan mukaan vauvalle kyllä tutin, vaikka ne ei sitä suosittele. Toka yö oli hirveä kun poika halusi imeä, ei osannut pitää nänniä kumminkaan suussa, huusi vain, joten imi sit lopulta tyytyväisenä mun etusormea koko yön. Aamulla oli käsi PIKKASEN krampissa