?
:)
Vieras
itse olin vaikean sektion jälkeen viikon yksityishuoneessa jossa myös oma vessa ja suihku. se oli kiva kyllä
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Dede:Miksiköhän näitä tietoja ei löydy sairaaloiden sivuilta? Itseäni kiinnostaa Kättärin Haikaranpesän käytännöt - samat kuin muuallakin Kättärillä?
Itselleni ainakin on tärkeä juttu tuo, että onko huoneissa omaa vessaa ja miten isän pitää olla paikalla (voisko esim. käydä hoitamassa varpajaiset alta pois, ettei tarvii sitten, kun ollaan kotiuduttu).
Alkuperäinen kirjoittaja moi:Tyksissä on myös yhden hengen huoneita. En tiedä millä perusteella niihin yleensä pääsee, aika tiukassa taitavat olla.
Alkuperäinen kirjoittaja moi:Tyksissä on myös yhden hengen huoneita. En tiedä millä perusteella niihin yleensä pääsee, aika tiukassa taitavat olla.
Alkuperäinen kirjoittaja sirppi ja vasara:Oysissa on oltava isän periaatteessa koko ajan paikalla, ei saa esim. yöksi poistua. Yhdessäkään huoneessa ei taida olla omaa vessaa saati suihkua, vaan vessat ja suihkut ovat käytävällä. Itse olin yhtä yötä lukuunottamatta (olin noin viikon) koko sairaala-ajan yksin kahden hengen huoneessa ja samoin viereisessä kolmen hengen huoneessa oli vain yksi äiti, mutta kuukautta myöhemmin kun ystäväni oli synnyttämässä porukkaa oli niin paljon, että perhehuoneetkin jaettiin useammalle äidille. Huonetta ei siis saa missään tilanteessa valita ja vaikka olisit ilmoittanut halukkuudesta perhehuoneeseen ei sitä vältäämättä saa tai sen voi saada esim. vasta kolmantena päivänä. Lisäksi ainakin Oysissa perhehuonejonossa menee aina pisimmän matkan takaa tullut ensimmäiseksi.
Alkuperäinen kirjoittaja ninnananna:Me halusimme perhehuoneen ja onneksi sen saimme. Satakunnan keskussairaalassa sen sai muistaaksen vain ensisynnyttäjät. Oma vessa ja suihku. Mies oli kaikki yöt kun eri paikkakunnalla asuttiin kuin tuo sairaala. Itse olin tosi kipeä ja onneksi saimme tuon huoneen.
Alkuperäinen kirjoittaja Dede:Miksiköhän näitä tietoja ei löydy sairaaloiden sivuilta? Itseäni kiinnostaa Kättärin Haikaranpesän käytännöt - samat kuin muuallakin Kättärillä?
Itselleni ainakin on tärkeä juttu tuo, että onko huoneissa omaa vessaa ja miten isän pitää olla paikalla (voisko esim. käydä hoitamassa varpajaiset alta pois, ettei tarvii sitten, kun ollaan kotiuduttu).