Synnynnäinen klamydia oireettomana lapsella?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "pelottaa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"pelottaa"

Vieras
Minulla todettiin klamydia ja pelkään lapseni puolesta että on saanut sen synnytyksen yhteydessä. Lapsi on nyt 2v, onko klamydia voinut pysyä pienellä lapsella noin kauan oireettomana? Olen monta tuntia yrittänyt googlettaa mutta en löydä kunnollisia vastauksia. Klamydiatesti on tehty raskauden alussa ja näytti negatiivista mutta pelottaa silti kun on saattanut tarttua raskauden loppupuolella... :(

Testeihin ollaan menossa huomenna mutta tuloksissakin kestää ja tuntuu että olen ihan lamaantunut ja haluaisin saada jotain tietoa kun eivät tk:ssakaan tunnu tietävän.

Onko sun lapsella sitten jotain oireita? Jospa oot kuitenkin saanut sen synnytyksen jälkeen?
Miten voi olla mahdollista että olisit saanut sen raskauden lopuss??...mies pettänyt?!

Toivotaan että lapsella ei ole. Mihin se muuten lapseen tarttuis, silmiinkö? Vai myös alapäähän? Sori tyhmät kysymykset...

Ex-mies käynyt mahdollisesti vieraissa.

Googlettamalla löytyi sen verran että osalle tulee silmätulehdus ja osalle jotain hengitystietulehduksia, mutta osalle ei ilmeisesti mitään.

Todennäköisimpinä pidän kyllä sitä että olen klamydian saanut vasta muutama kuukausi sitten ja tätä yritän uskotella itselleni että pysyisin järjissäni...

[QUOTE="pelottaa";27025375]

Googlettamalla löytyi sen verran että osalle tulee silmätulehdus ja osalle jotain hengitystietulehduksia, mutta osalle ei ilmeisesti mitään.

[/QUOTE]

Varmaan se on noin. Meillä tutkittiin klamydia, kun vauva sairastui astmaan. Oli tosi kiva ylläri lukea lääkärin saneluista, et otettiin klamydiatesti! ;D

[QUOTE="Minää";27025498]Varmaan se on noin. Meillä tutkittiin klamydia, kun vauva sairastui astmaan. Oli tosi kiva ylläri lukea lääkärin saneluista, et otettiin klamydiatesti! ;D[/QUOTE]

Keuhko klamydialla ei ole mitään tekemistä sukupuolitauti klamydian kanssa...

Yhteistyössä