L
lumihiutale leijailee
Vieras
http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/%C3%84idit+ja+vastasyntyneet+kotiutetaan+yh%C3%A4+varhemmin/1135234677710
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hassu:mä synnytin la iltana/yönä ja maanantai aamuna mut potkittiin ulos. ja esikoisesta kyse. olin vähän että täh?! mut ei tapahtunut suomessa...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hassu:mä synnytin la iltana/yönä ja maanantai aamuna mut potkittiin ulos. ja esikoisesta kyse. olin vähän että täh?! mut ei tapahtunut suomessa...
missa maassa tapahtui, jos saan kysya? Ite lahdin seuraavana paivana kotiin, ei ollut mitaan syyta sairaalassa viipya, enka pystynyt sairaalassa edes nukkumaan. Seuraavina paivina midwife kavi kotona, eika sairaalassa jouduttu enaa kaymaan. Olisin tullut hulluksi jos pidempaan olisivat pitaneet...
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria Mundi:Englannissa synnyttaessani olivat haatamassa ovesta ulos 5 tuntia synnytyksen jalkeen - ihan suositusten mukaan. Etukateen jo olivat sita mielta etta mita sita turhaan sairaalaan, kotona vaan, mutta siihen en suostunut. Enka suostunut lahtemaan 5 tunnin jalkeenkaan ( poika syntyi 2:15 aamulla)....
Alkuperäinen kirjoittaja hassu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hassu:mä synnytin la iltana/yönä ja maanantai aamuna mut potkittiin ulos. ja esikoisesta kyse. olin vähän että täh?! mut ei tapahtunut suomessa...
missa maassa tapahtui, jos saan kysya? Ite lahdin seuraavana paivana kotiin, ei ollut mitaan syyta sairaalassa viipya, enka pystynyt sairaalassa edes nukkumaan. Seuraavina paivina midwife kavi kotona, eika sairaalassa jouduttu enaa kaymaan. Olisin tullut hulluksi jos pidempaan olisivat pitaneet...
synnytit varmaan jenkeissä, vai miten? =) mä synnytin jenkeissä. Kun olin ollut kotona päivän vauvan kanssa, itkin, että jospa olisin saanutkin olla sairaalassa kauemminoli niin hyvät oltavat siellä :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja aiempi vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Gloria Mundi:Englannissa synnyttaessani olivat haatamassa ovesta ulos 5 tuntia synnytyksen jalkeen - ihan suositusten mukaan. Etukateen jo olivat sita mielta etta mita sita turhaan sairaalaan, kotona vaan, mutta siihen en suostunut. Enka suostunut lahtemaan 5 tunnin jalkeenkaan ( poika syntyi 2:15 aamulla)....
Oho, ompas heilla ollut kiire sinusta eroonolen siis tuo aiempi vieras, ja englannissa myos synnytin pari vuotta sitten, tuolloin ei ketaan pois ajettu, mutta sai lahtea kun laakari oli vauvan tarkastanut ja tunsi olevansa valmis kotiutumaan. En sitten tieda missa vaiheessa olisivat laittaneet kotiin jos ei itse olisi ilmaissut haluaan lahtemiseen... Mutta tuohon kotisynnytykseen suhtaudutaan paljon "paremmin" kuin suomessa, ja minakin olen miettinyt sita talle kakkoselle, mutta sen nakee sitten..
Alkuperäinen kirjoittaja aiempi vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Gloria Mundi:Englannissa synnyttaessani olivat haatamassa ovesta ulos 5 tuntia synnytyksen jalkeen - ihan suositusten mukaan. Etukateen jo olivat sita mielta etta mita sita turhaan sairaalaan, kotona vaan, mutta siihen en suostunut. Enka suostunut lahtemaan 5 tunnin jalkeenkaan ( poika syntyi 2:15 aamulla)....
Oho, ompas heilla ollut kiire sinusta eroonolen siis tuo aiempi vieras, ja englannissa myos synnytin pari vuotta sitten, tuolloin ei ketaan pois ajettu, mutta sai lahtea kun laakari oli vauvan tarkastanut ja tunsi olevansa valmis kotiutumaan. En sitten tieda missa vaiheessa olisivat laittaneet kotiin jos ei itse olisi ilmaissut haluaan lahtemiseen... Mutta tuohon kotisynnytykseen suhtaudutaan paljon "paremmin" kuin suomessa, ja minakin olen miettinyt sita talle kakkoselle, mutta sen nakee sitten..