synnyttäneet äidit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aloittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aloittaja

Vieras
moikka!

minulla on nyt semmonen tilanne että olen viikolla 28 raskaana ja liikkeitä tuntuu vähän. eilen illall sain sen 10 liikettä tunnissa tai vajaassa kun nukahdin kun olin sen 10 liikettä saanut..tuntuu että tämä minun vauva liikkuu tai potkii todella vähän...voisiko olla merkki siintä että kaikki ei ole kunnossa? vai onko vain rauhallisempi vauva kyseessä?

onko muita jotka jo synnyttäneet keillä vauva oli rauhallinen masussa mutta kaikki kuitenkin ok..muutamana aamuyönä kun olen ollut hereillä vauva on ollut hieman vilkkaampi.mutta kun yleensä tulee nukuttua jo sillon ni en tiedä jos vauva liikkuu sillon kunitse nukun...vähä vaan mietityttää että onko kaikki ok..rakenneultrassa kaikki oli kunnossa ja niskapoimussa kanssa.

Itse raskausaikana pelkäsin myös aina kun vauva oli pidempiä aikoja liikkumatta ja oli aina helpotus, kun toukka alkoi urheilemaan masussa!
Muista, että et edes tunne, kuin pienen osan vauvan liikkeistä, eli vaikka et itse liikkeitä tuntisi, vauva voi silti olla aktiivinen masussa.
Eli ei huolta! Ymmärrän kyllä, itsekin olin aika hermona välillä, kun kaikki oli niin uutta :)

minulla oli kolmas raskaus sellainen että vauva oli todella rauhallinen. Päivisin en juuri tuntenut liikkeitä ja iltaisinkin vain n.vartin verran nukkumaan mennessäni. Sinuna en olisi huolissani, mutta jos asia mietityttää niin käy neuvolassa kuunnelluttamassa sydänäänet. Parempi että äiti on rauhallisin mielin kuin että stressaa koko ajan.

Uusimmat

Yhteistyössä