Synnytyksen käynnistyksestä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sokerimami
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sokerimami

Vieras
Onko teillä jollain kokemusta raskausdiabeteksen vuoksi tehdystä käynnistyksestä?Millä viikoilla?Tehtiinkö käynnistys vauvan koon vuoksi?Mulla nyt rv 36+1 ja ens viikolla ä-poli,mut ois kivaa kuulla muiden kokemuksia.

Alkuperäinen kirjoittaja Sokerimami:
Onko teillä jollain kokemusta raskausdiabeteksen vuoksi tehdystä käynnistyksestä?Millä viikoilla?Tehtiinkö käynnistys vauvan koon vuoksi?Mulla nyt rv 36+1 ja ens viikolla ä-poli,mut ois kivaa kuulla muiden kokemuksia.

Mulla käynnistettiin raskausdiabeteksen vuoksi rv 41 cytiteceillä kohdunsuulle. Kahdesta ekasta satsista ei tapahtunut mitään, mutta jäin tarkkailuun sairaalaan ja illalla ysiltä sitten supparit alkoi ja vauva syntyi klo 22.50 :D

mulla oli nuorimmasta raskausajandiabetes kai ne lopulta hermonsa menettivät ku mä aina vaahtosin eri syistä miks on pakko päästä käynnistykseen. ultralla poika oli pieni rv 36 oli 2,9kg ja sen takia vähän empivät että kannattaako sitä käynnistää kun on noin pieni.
lopulta antoivat 38+4 käynnistys päivän ( ennen rv 38 ei oo mitään mahdollisuutta) mutta poika vähän aikaisti sitä ja käynnistettiin 38+2 poika oli 3.240kg

Kaksi viimeisintä käynnistetty. Toinen aloitettiin jo 36+5 tipoilla mut ei käynnistynyt. Viikonloppu välil kotona ja maanantaina puhkaistiin kalvot. Alle 8h ja tyttö synty. Painoi 4100 ja 52cm pitkä.
Toinen taas 37+1 ja tabletein. Vajaa 6h ja poika syntyi. 4000kg ja 52 cm.

Yhteistyössä