synnytyksessä tulleet tikit ja vuoto

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja p
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

p

Vieras
mulla tuli synnytyksestä kolmannen asteen repeytymä. Kauas noi tikit suurinpiirtein kestää että sulaa pois? voiko noi ns. "päällimmäiset" tikit myös irrota tai katkeilla kun alkavat sulaa? itsellä ainakin pari tikinpätkää tullut pyyhittäessä mukana..
Ja kuinka kauan tuo vuoto kestää? nyt on siis 5 viikkoa synnytyksestä, pari viimeistä viikkoa tullut vain rusehtavaa ja limaista vuotoa

Kyl ne on sulla jo sulamassa, kun kerran tikipäitä on irronnu. Mulla ainakin kesti ton 5-6viikkoa. Ja kiristämisen tunne kesti niin kauan et menkat palas ( sen verran paikat kuivina et arpi kiristi).

Kolme viikkoa suunnilleen taisi olla noita tikkejä, osa suli itsekseen, osa irtosi pyyhkiessä/pestessä, ja pari nyppäsin itse irti kun vain roikkuivat pitkinä mutta eivät itsekseen irronneet. Vuotoa mulla oli 8-9 viikkoa kaikkiaan.

Jos ne sulavat tikit eivät ole kunnolla ("kireästi") kiinni niin niiden sulamisaika on pitempi koska "sulamiskohta" liikkuu ja vaihtelee joten sulavat "pitemmältä" matkalta... Vähä vaikee selittää :/ Joo ja sitä vuotoa voi olla jopa sen 12vkoa tai välillä loppua ja alkaa sitte uudestaan jolloin naiset luulevat että menkat alko vaikka näin ei välttämättä ole kun kyllä se imetys pitää aika hvyin kuukautiset loitolla ;)

Yhteistyössä