Synnytyksestä kysymys?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras ap

Vieras
Voiko tämä enteillä synnytystä. Nyt rv38 ja kauhee paineen tunne koko ajan ja ihmeellinen kipu alamahassa. Koko ajan juilii tuonne alapäähän. Ja eilen tuli limaista vuotoa.
Siis mä olen ihan pihalla vaikka olen jo usiamman lapsen synnyttäny...
Koko viime viikon supistellu. Ei kovin kipeesti mu silti napakasti.
Tänään en ole saattanu ihan mitää syödä...
Ihan hassu olo.

Alkuperäinen kirjoittaja as if:
Voi tai ei voi, eiköhän se kuukauden sisällä kuitenkin synny =)

:) Eiköhän. Ei minulla veilä kukaan näin aikaisin ole syntyny. Tosin ei ole tässä vaiheessa aikasemmin ollu paikatkaan auki.Mut nyt oli jo kolme viikkoa sitten kaks senttiä...

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
sinuna lähtisin tarkistuttamaan tilanteen synnärille.supistukset voi tulla kivuttomina.

:o aijaa...en tiennyt.
Mut jos odotan kummiskin aamuun ja katon mikä sit on tilanne...Miten ihminen voi olla näin epävarma vaikka on jo usiampi synnytys takana.

Ootko huomannut että limatulppa olisi tullut?

Jotenkin tuntuu että kyllä sä sit tiedät kun on tosi kyseessä jos useampi synnytys jo takana =)

Oi vitsi, jälkeenpäin ajatellen noi viimeiset viikot on ihanaa aikaa kun odottelee jokojoko ja jänskättää. Tsemppiä sulle :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras ap:
Alkuperäinen kirjoittaja kumikameli:
oletkos vessassa juossut jo? Siis vatsa toiminut kunnolla? Tuo ettei ruoka maistu voisi vähän viitata piakkoin alkavaan synnytykseen :)

Itseasiassa olen...ainaki neljä kertaa...

no eiköhän yöllä ala supistuksia tulla :)
kai sairaalakassi on pakattuna jo?

Alkuperäinen kirjoittaja as if:
Ootko huomannut että limatulppa olisi tullut?

Jotenkin tuntuu että kyllä sä sit tiedät kun on tosi kyseessä jos useampi synnytys jo takana =)

Oi vitsi, jälkeenpäin ajatellen noi viimeiset viikot on ihanaa aikaa kun odottelee jokojoko ja jänskättää. Tsemppiä sulle :heart:

Ei ole kokonaan ainakaan en tiedä.
Niin minäkin luulen tai luulin,et tiedän. Niin luulin viidennessäkin ja olihan se sähäläystä et joko,ei,joko,ei,joko,ei. ark.
Jännittävää on tosin nyt ei kaipaa mitään jännitystä. :)
Nyt olis hyvä aika lähtä ku täti halus pienimmät lapset hakea mummolaan yöksi.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras ap:
oletkos vessassa juossut jo? Siis vatsa toiminut kunnolla? Tuo ettei ruoka maistu voisi vähän viitata piakkoin alkavaan synnytykseen :)

Itseasiassa olen...ainaki neljä kertaa...

no eiköhän yöllä ala supistuksia tulla :)
kai sairaalakassi on pakattuna jo?

On se pakattu jo. Jospa ne alkais. hui.

vai on se yhtä jännää vielä ilmeisesti kuudennen kohdalla :D

hih, ihanaa lukea tätä ketjua :)

Jovain... ja lisä jännitystä tuo sekin,et kerkeekö sairaalaan asti vaikko synnytänkö autoon :o Ja aina se kipu yllättää ainaki minulla,et niin tätä se oli ja kaikki...
On se joka kerta yhtä jännää ja ku vauva syntyy niin hetki menee et hei miten tätä nyt hoidettiinkaan.Ennenku taas tulee vanhasta muistista mieleen kaikki.

Kiitos tsemppauksesta kaikille.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras22:
vai on se yhtä jännää vielä ilmeisesti kuudennen kohdalla :D

hih, ihanaa lukea tätä ketjua :)

Jovain... ja lisä jännitystä tuo sekin,et kerkeekö sairaalaan asti vaikko synnytänkö autoon :o Ja aina se kipu yllättää ainaki minulla,et niin tätä se oli ja kaikki...
On se joka kerta yhtä jännää ja ku vauva syntyy niin hetki menee et hei miten tätä nyt hoidettiinkaan.Ennenku taas tulee vanhasta muistista mieleen kaikki.

Kiitos tsemppauksesta kaikille.

Se on kyllä hassua miten sen pienen vauvan hoitamisen muka aina unohtaa, mulla oli ihan kamalan vaikea jotenkin hoitaa tätä viidettä ihan pienenä kun tyttö oli niin pieni ja hentoinen edellisen yli 4kiloisen "monsterivauvan" jälkeen :D

Täällä kans mietitään että jokohan se olis synnytys lähellä.. Viikkoja tosin vasta 36+3 mutta supistuksia on tullut koko päivän ja iltaa myöten ne ovat alkaneet tulla kipeemmiksi. Alapäässä myös kokoajan sellanen ihme paine ja maha on toiminu oikein reippaasti tänään.. Ihmetyttää vaan että joko se synnytys nyt on alkamassa kun esikoinenki synty vasta 40+5 käynnistyksellä.

mulla takana 2 synnytystä ja molemmista tuli kivuttomia supistuksia,ekasta koko ajan ihan synnytkseen asti,tokasta supisteli paljon mutta kivuttomasti ja olin auki 4cm 36viikolla, kunnes yhtäkkiä keskellä yötä herään kipuun joka ihan suunnaton ja lapsivedet meni heti ja sitten tulikin kiire,supistusten väli 2minuuttia :o

Pääsetkö näytille käymään?

Yhteistyössä