Mitäs muut on mieltä, oliko maailman huonoin idea lasta herätellä yöllä, pitäisikö mennä yksin?
On todella huono idea.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mitäs muut on mieltä, oliko maailman huonoin idea lasta herätellä yöllä, pitäisikö mennä yksin?
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon;22232167:No jaa, kyllä mä 8-vuotiaan voisin jo yöllä sen verran herättääkin, että kannettais autoon. Soittaisin etukäteen tietty hoitopaikkaan ja uskoisin, että heillä ois siellä sit sänky heti valmiina. Lapsen kanssa vois etukäteen puhua asiasta. Kyllä mä uskoisin, että tuon ikäinen jo siitä yhdestä herätyksestä selviäis. =)
Mut omaa, vauvan syntyessä 2-vuotiasta en herätä, vaan ennemmin jätän nukkumaan ja lähden yksin.
Ei oo ketään jonka saisin yöllä meille tulemaan.Kysyn toki äidiltä, mutta pahoin pelkään että vastaus on..minulla on töitä heti aamusta ja pitää nukkua että jaksaa..siis me ei olla kovin hyvissä väleissä, ei todellakaan! Täytyy miehen kanssa jutella tuosta hänen vanhemmistaan, pyytääkö heitä, vai jääkö sitten meille. Miehen vanhemmat kyllä tulisivat mielellään, tiedän sen
Tiedän myös sen että miehelle ei kelpaa se vaihtoehto. Ei tykkää vaivata niitä, ei pienemmilläkään asioilla, saati isommilla. Onks kellään tietoa saako MLL Yöllä hoitajan hälytettyä? Olisiko se sitten parempi, tosin lapselle järkytys jos aamulla outo ihminen kun herää..
Mutta entäs jos on kouluaamu tulossa? Saako 8v enään unta jos tietää että äiti on lähtenyt sairaalaan. Mä en olisi saanut 10-vuotiaana kun pikku sisko syntyi.
Pohdin tässä vaihtoehtoja, mitä keksisin. Parempi suunnitella ajoissa kuin sitten kun on aika. Mies itse aina vetoaa että kun ne on niin vanhoja, ei ne vauvaakaan jaksa hoitaa. Ja tosi mielellään ovat tuon lapsen kanssa kun kyläillään..Pitäisikö sitten pyytää ihan molemmat vai toinen? Miehen äidillä ei ole ajokorttia, isällä on. Asuvat tuossa 5km päässä meiltä ja auto on.