Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja VIIVILIINA-:Ei ole pakko..
Mä sanoin ponnistusvaiheessa esikoisen synnytyksessä et, "nyt riitti mä lähden kotiin, mä en aio synnyttää*
Ja mä olin vieläpä ihan tosissani![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rahtarinna:Hei SylWi! Milloin sulla on h-hetki? Mulla olis ihan piakkoin, ellei nyt keksi sitten inkkareita tehdä ja jää kökkimään yliaikaiseksi... Meille on tulossa jo kolmas ja mulle on toitotettu sangen hyvissä ajoin, että lähde ajoissa tulemaan sairaalaan. Siinä se onkin, kun masuasukki on tehnyt itseään tykö jo pidemmän aikaa eli supistellut kivuliaastikin ja nyt on vielä erittäin alhaallakin, joten todellakin jännityksellä odotan synnytyksen alkua - ehdinkö ollenkaan mukaan... Viimosin oli erittäin nopea ilmaantumisessaan, olin kyllä jo sairaalaan ehtinyt mutta mies sai toimia kätilönä ponnistusvaiheen ollessa olematon ja kätilöiden ja lääkärin ollessa just naapurihuoneessa...Lykkyä toivotan sinulle!
Alkuperäinen kirjoittaja SylWi:Kolmatta odotellaan meillekkin ja 33+5 olis nyt. Et vielä vähän aikaakin kyllä. Vaikka noi kaks mussukkaa on kyllä molemmat syntyneet 38+6 et saapa nähdä millain nyt käy. Mun tuurilla menee sitten oikein kunnolla yli![]()
Lykkyä myös sinulle![]()
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:Alkuperäinen kirjoittaja SylWi:Kolmatta odotellaan meillekkin ja 33+5 olis nyt. Et vielä vähän aikaakin kyllä. Vaikka noi kaks mussukkaa on kyllä molemmat syntyneet 38+6 et saapa nähdä millain nyt käy. Mun tuurilla menee sitten oikein kunnolla yli![]()
Lykkyä myös sinulle![]()
täällä meni kolmas yli vaikka muut tuli ennen la.![]()
mua jännittää ja ahistaa myös synnytys.. :/
eniten pelottaa se etten pääse ammeeseen synnyttää. mun pahin vaihe ollu se kun kalvot puhkaistaan. sne jälkeen se kipu on niin järkky. sitä ei edes huomattu vedessä vaan vauva laskeutui nätisti alas. koko synnytys oli niin superhelppo että nyt pelottaa ettei tää ookkaan niin iisi. :snotty:
jos ostais oma pieni lasten uima-allas ja puhaltais se siellä sairaalan suihkussa kasaan..pääsisköhän sinne synnyttää jos synnärin oma amme on varattu?? :xmas: