Synnytys kesti yli 8tuntia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huvittava uutisointi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Juu, pääsihän se melko helpolla, mutten ymmärrä, että mikä tuossa uutisoinnissa oli huvittavaa?

Itse en siis ainakaan näe sitä niin, että uutisoijakaan olisi pitänyt sitä reilun 8 tunnin synnytystä sinänsä pitkänä tms...kunhan nyt vaan kerrottiin, että yli 8 tuntia kesti.

No kaikki tähän synnytykseen/odotukseen liittyvät lehtijutut ovat olleet aivan naurettavia. Vs spekulaatiot siitä, onko laskettu aika huijattu jos lapsi ei synny laskettuna päivänä. Williaminkin laskettu aika oli valehdeltu myöhemmäksi, koska syntyikin 10 pv ennen ilmoitettua :headwall: Entäpä tämänpäiväinen uutinen: Katelle ja Willille ei kelvannut sairaalan hienot menut viinilistoineen vaan turvamies haki pizzat iltakymmeneltä. Mistä helv..istä ne tietää kuka pizzat söi? Ihan niin kuin sairaalassa ei olisi muita. Entäpä jos turvamiehet itse söivät ne pizzat? Ehkä heille ei ollut hienoa menulistaa tarjolla sairaalaan puolesta...

Huvittavampaa olisi minusta ollut, jos uutisen otsikossa olisi ollut, että synnytys kesti alle yhdeksän tuntia. Kun ei siitä synnytyksestä nyt muutakaan tiedetä kuin kesto, niin kai se on ihan loogista pistää se otsikkoon.

Missään kohdassa uutista ei väitetty, että synnytys olisi ollut epätavallisen pitkä. Sen sijaan kerrottiin, että virallista tiedotetta jouduttiin odottamaan pitkään.

No kaikki tähän synnytykseen/odotukseen liittyvät lehtijutut ovat olleet aivan naurettavia. Vs spekulaatiot siitä, onko laskettu aika huijattu jos lapsi ei synny laskettuna päivänä. Williaminkin laskettu aika oli valehdeltu myöhemmäksi, koska syntyikin 10 pv ennen ilmoitettua :headwall: Entäpä tämänpäiväinen uutinen: Katelle ja Willille ei kelvannut sairaalan hienot menut viinilistoineen vaan turvamies haki pizzat iltakymmeneltä. Mistä helv..istä ne tietää kuka pizzat söi? Ihan niin kuin sairaalassa ei olisi muita. Entäpä jos turvamiehet itse söivät ne pizzat? Ehkä heille ei ollut hienoa menulistaa tarjolla sairaalaan puolesta...

Hei daa, prinsessa Diana itse kertoi että Williamin synnytys KÄYNNISTETTIIN 10 pvää ETUAJASSA, koska D ei kestänyt sitä henkistä painetta ja mediamylläkkää...

Hei daa, prinsessa Diana itse kertoi että Williamin synnytys KÄYNNISTETTIIN 10 pvää ETUAJASSA, koska D ei kestänyt sitä henkistä painetta ja mediamylläkkää...

Mitäköhän mahdat tarkoittaa? Miten se käynnistäminen liittyy siihen, että lehdistö väitti hovin huijanneen lasketun ajan kanssa, koska William ei synytynytkään sinä ilmoitettuna laskettuna aikana? :O Eihän sitä laskettua aikaa huijattu oltu, synnytys vaan käynnistettiin 10 vrk ennen sitä...

Jossain sanottiin että kuninkaalliset yleensä ilmoittaa lasketun ajan pidemmälle kuin todellisuudessa on, jotta saisivat vähän omaa rauhaa odotuksen loppupuolelle. En tiedä pitääkö paikkaansa, jos pitää niin ymmärrän täysin.

[QUOTE="Lissu";28761306]Jossain sanottiin että kuninkaalliset yleensä ilmoittaa lasketun ajan pidemmälle kuin todellisuudessa on, jotta saisivat vähän omaa rauhaa odotuksen loppupuolelle. En tiedä pitääkö paikkaansa, jos pitää niin ymmärrän täysin.[/QUOTE]

Onko joku kuninkaallisista kertonut tämän asian, vai oliko tämäkin lehdistön spekulaatiota?

[QUOTE="Lissu";28761306]Jossain sanottiin että kuninkaalliset yleensä ilmoittaa lasketun ajan pidemmälle kuin todellisuudessa on, jotta saisivat vähän omaa rauhaa odotuksen loppupuolelle. En tiedä pitääkö paikkaansa, jos pitää niin ymmärrän täysin.[/QUOTE]

Mä tein myös niin nuorimmaisia odottaessani, vaikken kuninkaallinen olekaan.

[QUOTE="Lissu";28761339]Jostain joskus luin. Siitä on kyllä aikaa jo jonkin verran.[/QUOTE]

Joo niin mäkin luin, Iltalehdestä toimittajan spekulaatiota. Maailmalla on enemmänkin lehdistö vihjaillut samasta asiasta juurikin siitä syystä, ettei kuninkaalliset lapset synnytkään sinä "eräpäivänä" :headwall:

[QUOTE="Lissu";28761367]Toisaalta olisi kyllä sitten helpompi jättää vaan julkistamatta se laskettu aika, sanoisivat vaikka että kesällä syntyy.[/QUOTE]

Ja sittenkö ei spekuloitaisi? :D

Yhteistyössä