Synnytys Lohjan sairaalassa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jeeees
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jeeees

Vieras
Kukaan synnyttänyt lohjalla tässä max parin-kolmen kuluneen vuoden aikana? Millaista on ollut sekä synnytys -että lapsivuodeosastolla,kukaan synnyttänyt polikliinisesti/lyhytjälkihoitoisesti? Itsellä tulossa 3 lapsi ja Lohjalle kai pitäisi suunnata,edellisistä synnytyksistä siellä aikaa 7 ja 10 vuotta ja mietin millainen meno siellä on nykyään.

En itse päässyt sinne synnyttämään, mutta saako silti vastata?

Moni kaveri on siellä synnyttänyt ja yksi nopea kotiutuskin, ei kuitenkaan polikliininen siis.

Pelkkää hyvää olen kuullut, uudet remontoidut tilat ja kätilötkin kuulemma nykyään tosi mukavia, toisin kun kymmenisen vuotta sitten.

Yritä päästä viikonloppuna synnyttämään niin saatat saada kätilöksi mun tutun, maailman herttaisin tyttö :) <3

En itse päässyt sinne synnyttämään, mutta saako silti vastata?

Moni kaveri on siellä synnyttänyt ja yksi nopea kotiutuskin, ei kuitenkaan polikliininen siis.

Pelkkää hyvää olen kuullut, uudet remontoidut tilat ja kätilötkin kuulemma nykyään tosi mukavia, toisin kun kymmenisen vuotta sitten.

Yritä päästä viikonloppuna synnyttämään niin saatat saada kätilöksi mun tutun, maailman herttaisin tyttö :) <3

Kiva kuulla! Ihan mukavaa siellä oli silloin vuosia sitten mutta tosiaan aikaa on vierähtänyt runsaasti niin kiva kuulla miten siellä nykyään menetellään:)

Lohjalla oon synnyttänyt 2011 ja 2014. Hyvät kokemukset, kivat kätilöt, kuunneltu omia toiveita jne. Siinä välissä myös rempattu ja nykyään vain 2 hengen huoneita, useimmiten siis järjestyy joko perhe huone tai ihan oma huone :)

Polikliinisesti en ole synnyttänyt, mutta siis muutenkin pois päästetään kun on lääkäri tarkastanut vauvan väh. 1 vrk ikäisenä.

Yhteistyössä