synnytys oli 2 viikkoa sitten ja naapuri kysyi tänään et eikö oo

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
vieläkään teille syntynyt? sanoin et on, ni se meinas et on kerta tuota pötsiä vielä jäljellä ni sillä kysyin... 'kiitti vaan sikana, onhan mulla 5kg viel lähtöpainoon, joka oli 65kg

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
vieläkään teille syntynyt? sanoin et on, ni se meinas et on kerta tuota pötsiä vielä jäljellä ni sillä kysyin... 'kiitti vaan sikana, onhan mulla 5kg viel lähtöpainoon, joka oli 65kg

Ihmiset vaan sattuu olemaan typeriä.
Itse kans loukkaantuisin :(

Yks tuttu sai appiukon tajolta kuulla naljailua pömpöttävästä mahasta neljännen lapsen jälkeen. Anoppi puolusteli appiukon moukkamaisen kommentin jälkeen miniää, että onhan se maha vielä turvoksissa kun on vasta leikattu... Äitinsä pieni ja hento ja vauva syntyi sektiolla suuren koon vuoksi (4800 g).

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

repesin :D

ehkä sulla on semmonen pömppis että siellä olisi vielä toinenkin tulossa :p

Mulla kävi kans kolmannen muksun jälkeen et naapurin emäntä kysyi viikko lapsen syntymän jälkeen et mites vauva ja osoitti mun mahaa. Tokaisin vain, että syntyi viikko sitten ja on nyt lasten teholla. Meni noloksi.

kuukausi esikoisen syntymän jälkeen yksi papparainen onnitteli mua että edellinen vasta kuukauden vanha ja nyt jo raskaana...ja niitä onnitteluja sateli muiltakin siihen asti että olin oikeastikin uudelleen raskaana. nyt kakkosen jälkeen sama juttu, mutta minkäs teet kun pötsi jää.

Yhteistyössä