Synnytys voisi jo alkaaaaaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kärsimätön
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kärsimätön

Vieras
Jippiijai jee...Koko raskauden ollut enemmän ja vähemmän kipuja/kaikkea vaivaa. Kipeitä supistelujakin tullut jo monen monta viikkoa aina iltaisin/öisin. Nyt kun eräpäivä häämöttää (ylihuomenna), oireet senkus vähenee. Supistelee ehkä vähän pienen rasituksen jälkeen, mutta loppuvat aina hyvin lyhyeen. Vielä muutama pv sitten olin varma, että pian lähetään laitokselle, mutta nyt on ihan sellainen olo, ettei tää taida syntyä vielä hetkeen. Kiinnittynyt kuulemma on...On ollut jo pari vkoa. Plaah.

Ainoa "vaiva" tällä hetkellä on järkyttävät "sukkapuikkoviiltelyt" kävellessä ja välillä ihan paikallaan ollessakin. Niin ja kauhee vihlonta/kouristelu peräsuolessa(?!?) tai jossakin siellä. Ihan kuin vetäis suonta sieltä jostain syvältä! En oikein osaa kellekkään kuvailla tota kipua. Ja sitäkin on kyllä ollut jo todella pitkän aikaa. Aika lailla alusta asti oikeestaan. Tuskin siis synnytyksen lähenemiseen mitenkään liittyy...Kakalla käyminenkin (anteeksi, jos jotain ällöttää) vihlasee välillä niin lujaa, et tekis mieli karjua. Mikä lie vikana....

Mut joo, tällanen turhis tää oli. Kunhan puran tuntojani. Esikoisesta en muista oliko mitään ennakoivia merkkejä...No se oli, et selkää juili koko päivän ennen kuin illalla lähdettiin synnärille...

Kohta se syntyy! Mulla molemmat rakskaudet olleet tuollaisia " vaivaisia" ja la.n lähestyessä kaikki vaivat katosi.
Pari päivää ei mitään, ja luovutin jo koko asian kanssa ja sittenhän se lähtikin :)
Tsemppiä viime metreille!

[QUOTE="Vieras";25248679]Kohta se syntyy! Mulla molemmat rakskaudet olleet tuollaisia " vaivaisia" ja la.n lähestyessä kaikki vaivat katosi.
Pari päivää ei mitään, ja luovutin jo koko asian kanssa ja sittenhän se lähtikin :)
Tsemppiä viime metreille![/QUOTE]

Kiitos :) Toivotaan, et mullakin olis tyyntä myrskyn edellä ;)

Yhteistyössä