synnytys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja la 19.12
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

la 19.12

Vieras
viikkoja on 39+3 mitkä olis synnytyksen merkkejä, muutakuin lapsiveden/limatulpan meno sekä kivuliaat supistukset?
mulla kyllä supistelee menee maha kovaksi muttei satu ja on ollut pari päivää todella paha olo jostain syystä. Kaikki ruoka ällöttää.
Onko jotain mitä vois tehä että sais ton synnytyksen alkamaan??

Alkuperäinen kirjoittaja la 19.12:
viikkoja on 39+3 mitkä olis synnytyksen merkkejä, muutakuin lapsiveden/limatulpan meno sekä kivuliaat supistukset?
mulla kyllä supistelee menee maha kovaksi muttei satu ja on ollut pari päivää todella paha olo jostain syystä. Kaikki ruoka ällöttää.
Onko jotain mitä vois tehä että sais ton synnytyksen alkamaan??

Siivous, sauna ja seksi?

No mulla ei auttanu mikään, käynnistettiin 42+3. Limatulppaa oli tullu jo kaks vkoa...

Kuopuksen kanssa tuli ihan yhtäkkiä, 39+0 vaan alko supparit heti kovina.

Seksi, (ei pelkkä pano vaan kunnon orgasmi ja laukeaminen) Ja myös rintojen ( nännien ) hierominen saa synnytyksen käynnistymistä edeltävän hormonitoiminnan vilkastumaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No mulla ei auttanu mikään, käynnistettiin 42+3. Limatulppaa oli tullu jo kaks vkoa...

Ihanan lohduttavaa kuulla... Täällä kanssa esikoinen käynnistettiin 41+6 ja nyt toinen raskaus viikolla 26 ja pelkään että yli menee tämäkin. Mut jospa ei ja ei joutus niihin käynnistyshommiin.
Ja mulla lähti limatulppa reippaasti yli kuukausi ennen lapsen syntymää ja paikat oli sormelle auki jo viikolla 34.

Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Ihanan lohduttavaa kuulla... Täällä kanssa esikoinen käynnistettiin 41+6 ja nyt toinen raskaus viikolla 26 ja pelkään että yli menee tämäkin. Mut jospa ei ja ei joutus niihin käynnistyshommiin.
Ja mulla lähti limatulppa reippaasti yli kuukausi ennen lapsen syntymää ja paikat oli sormelle auki jo viikolla 34.

Mä olin molemmista vkolla 38 sormelle auki, aattelin nuoremman kans että ei tääl mikään kiire oo vielä ;)

Se vaan lähtee tulemaan kun se päättää.... VOIMIA!!!

mulla ei ole limatulpan lähtemisestä tietoakaan. esikoinen syntyi että alkoi yöllä supistelemaan ja aamulla meni vedet ja poika oli sylissä päivällä.
nyt vaan mietin että miten tää toinen kun ei ole mitn merkkejä kait..paitsi toi paha olo. (jos sitä voi merkiksi sanoa)

Yhteistyössä