V
vieras
Vieras
kyllä minusta kannattaa mennä käymään. Omat supistukset (synnytys-sellaiset siis) eivät olleet edes yhtä kivuliaita kuin ennakoivat olivat olleet. Olivat vain aaltomaisempia ja tuntuivat - minulla - selässä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ensikertalainen:Juu.. siis matkaa sairaalaan on hurjat 1-2km, et ei siinä mielessä hirveetä hätää sen matkan kanssa ole. Taksilla pääsee pikaseen. Tossa just huomasin et jotain limaa tuli vessareissulla ja olihan se pakko kokeilla, niin kalvot ja pää tuntui omaan sormeen. Jos puhkaisis kalvot itse, niin tulis ne vedet kuitenkin![]()
Edelleen samaa, heijailen ja kävelen ja mies miettii lähteekö töihin vai ei..
Alkuperäinen kirjoittaja koppis:Kaksi lasta synnyttäneenä minä kyllä menisin jo sairaalaan. Kuulostaa, että sinulla on synnytys jo hyvässä käynnissä. Eivät varmasti laita sinua enää kotiin, jos sen verran jo tuntuu, että pitää itseään heijata edestakaisin. Itse kun menin kuopuksesta sairaalaan (en kovin kipeänä), pääsin suoraan synnytyshuoneeseen ja poika syntyi 28 minuutin päästä. Onnea synnytykseen!
Alkuperäinen kirjoittaja Ensikertalainen:Juu.. siis matkaa sairaalaan on hurjat 1-2km, et ei siinä mielessä hirveetä hätää sen matkan kanssa ole. Taksilla pääsee pikaseen. Tossa just huomasin et jotain limaa tuli vessareissulla ja olihan se pakko kokeilla, niin kalvot ja pää tuntui omaan sormeen. Jos puhkaisis kalvot itse, niin tulis ne vedet kuitenkin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:Mene jo, Mies mukaan, ei mihinkään töihin, vaan synnytykseen. Se syntyy jo.
Alkuperäinen kirjoittaja Ensikertalainen:Tossa just huomasin et jotain limaa tuli vessareissulla ja olihan se pakko kokeilla, niin kalvot ja pää tuntui omaan sormeen. Jos puhkaisis kalvot itse, niin tulis ne vedet kuitenkin![]()