synttäri tarjoilusta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja röppö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

röppö

Aktiivinen jäsen
23.04.2008
8 706
2
36
Elikkäs noi neidin kolme vee synttärit lähenee päivä päivältä..

Oon suunnitellut nyt että tarjolle laitettais:
-Lihavoileipäkakku
-Täytekakku
-coctailpiirakoita+munavoita
-kinkkujuustopasteijoita
-munariisipasteijoita
-pipareita
-Poppareita yms pikku naposteltavaa

Sitten ajattelin laittaa coctailtikkuihin juustoa,kirsikkatomaattia,porkkanaa,viinirypäleitä ym:)

Tietty kahvia,teetä ja mehua ja limua...

hah..silti musta tuntuu että jotain puuttuu...
kuivakakkuu en aio tehä ku niitä aina jää..suolaista menee AINA enempi:)

Jos haluat tehdä vielä jonkin makean lajikkeen, miten olisivat muffinsit tai kääretorttu?

Karkkia en laittaisi tarjolle, sillä jos tulee "ikäistovereita" ei voi mitenkään olettaa, että kaikki 3-vuotiaat vielä saavat karkkia ja tulee vain turhaa mielipahaa asiasta. Karkit eivät kuulu meillä koskaan tarjoilupöytään, joten siksikin vierastan kovasti ajatusta.

Nuo vartaat ovat tosi hyvä ajatus, meillä tytöt 2 ja kohta 5 ovat hulluina niihin. Lihapullia, pikkunakkeja, kirsikkatomaatteja, viinirypäleitä ja kurkkua oli meillä listalla. Porkkanaa voi olla vaikea kovuuden vuoksi laittaa tikkuun.

Eikös täytekakkua ole ollenkaan? Mä teen meidän neidille (täyttää ens viikolla 11 v mutta juhlitaan jo viikonloppuna) mansikkakakun, kääretortun (mansikkamoussea välissä), minttusuklaamuffinseja joissa sokerikuorrutus päällä sekä keksejä. Ehkä saatan jonkun suolasen piirakan vielä väsästä sillo lauantaiaamuna.

meillä ei oo lapset taas pullaa syöneet missään edellisissä pirskeissä..
pipareita ja noita pasteijoita ja kakkua vain..
siks oon ton pullan jättänyt pois kokonaan..
Eli tarjoilut ovat aikuisille ja lapsille..hyvinpä viimekin vuonna kauppansa tekivät:)

Hyvältä kuulostaa!! Meillä usein lähes samantapainen pöytä!
Meillä on lisäksi ihan pelkkiä lapsia varten Pirkka tuulihattuja pakastealtaasta (laatikollinen katoaa lasten suuhun 5 minutissa ) ja Euroshopper pieniä muffineja (ja niille käy samoin )

Yhteistyössä