B
"böö"
Vieras
Eli ollaan menossa 1-vuotissynttäreille ja löysin kirppikseltä aivan uudenveroisen Plaston taaperokärryn. Ostin sen ja ajattelin, että siinähän loistava lahja. Ostin sen lisäksi vielä ihan pienen (uuden) lahjan, jota lapsen äiti toivoi. Mitä itse tuumaisit, jos joku toisi lapsellesi käytettyä lahjaksi?
Aloin miettimään, että onkohan tuo vähän ikävää viedä käytettyä, kun ei ole edes alkuperäisessä paketissaan.
Aloin miettimään, että onkohan tuo vähän ikävää viedä käytettyä, kun ei ole edes alkuperäisessä paketissaan.