Synttärilahjavinkkejä 24-vuotiaalle.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MarieHos
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Harrastaako mitään? Mun mies on ilahtunut kovasti cd-levyistä ja (vähän kalliimmista) vaatteista. Kerran ostin hänelle uudet uikkarit, kylpypyyhkeen ja suihkusaippuan ym. ja meille liput vähän "hienompaan" uimahalliin, siis sellaiseen kylpylämäiseen. Yllätyksenä mentiin sinne ja mies sai ensin avata kaupungilla lahjan, ja päivän päätteksi käytiin syömässä. Mies aina sanoo että se oli paras lahja ikinä :D Harvoin ehditään mitään tuollaista tekemään yhdessä.

Ei harrasta. Vaatteita en uskalla lähteä omin päin ostelemaan, on jokseenkin tarkka pukeutumisensa suhteen :D
Uimahalli-idea oli hyvä, meillä vaan lapset rajottaa vähän enemmän tuota kahdenkeskistä aikaa vielä kun nuorin on vielä vauva. Jotain tässä pitäisi viikonlopun aikana keksiä.

No mä ostin miehelle viimeks langattomat kuulokkeet joitten kanssa voi sitten vaikka pelata ps3:sta tms. ilman et mukula huutaa koko ajan niin ettet kuule mitään...Ja siis ihan sattumaltahan niistä hyödyn myös minä kun ei tartte kuunnella sitä pelimeteliä.. :D

Ei harrasta. Vaatteita en uskalla lähteä omin päin ostelemaan, on jokseenkin tarkka pukeutumisensa suhteen :D
Uimahalli-idea oli hyvä, meillä vaan lapset rajottaa vähän enemmän tuota kahdenkeskistä aikaa vielä kun nuorin on vielä vauva. Jotain tässä pitäisi viikonlopun aikana keksiä.

Joo, meillä oli kans viimeksi alle kahden kuukauden ikäinen vauva, kun miehellä oli synttärit, eikä silloin kyllä lähdetty minnekään :D Mä muistan tosi sumeasti koko tuon ajan, mutta muistan antaneeni silloin Puman hupparin ja jonkun paidan, ja hierontaöljyä ja annoin jalka- ja vartalohieronnan kun vauva nukkui. Taidettiin laittaa jotain hyvää ruokaa yhdessä. Muistan kans et koitin ensin etsiä lahjaksi yhtä hajuvettamutta sitä ei silloin ollut kaupassa.

Ehkä joku sauna- ja leffailta ja jotain erityisempää tarjottavaa kun lapset on nukkumassa? Materiaaliseksi lahjaksi vaan kylmästi lahjakortti :D

Yhteistyössä