V
vierailija
Vieras
No oo sitten hiljaa pönttöNo ennoo mitään kysynytkään että.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No oo sitten hiljaa pönttöNo ennoo mitään kysynytkään että.
Ihan itse nyt näet ”tunkemista”, neutraali kommentti se oli.Miksi siitä mulle valitat. Kirjoitin Joostin ja Jeren ystävyydestä, mut jollekulle se on liikaa, koska piti heti tunkea Bojania siihen.
Tais mennä ohi että se kommentti johon vastasit oli parodiaa ”B ratsastaa Kn siivellä” kommenteista.Miksi siitä mulle valitat. Kirjoitin Joostin ja Jeren ystävyydestä, mut jollekulle se on liikaa, koska piti heti tunkea Bojania siihen.
Kirjoitan mitä haluan, pölö.No oo sitten hiljaa pönttö
En mä ees vastannut sellaiseen, sori.Tais mennä ohi että se kommentti johon vastasit oli parodiaa ”B ratsastaa Kn siivellä” kommenteista.
Tuntemista se on, jos aina pakko yhdistää Bojan Jereen. Kyllä se on tullut jo selväksi ettei Bojanistit arvosta Bojania ollenkaan tai ees Joksuja.Ihan itse nyt näet ”tunkemista”, neutraali kommentti se oli.
*tunkemista siisTuntemista se on, jos aina pakko yhdistää Bojan Jereen. Kyllä se on tullut jo selväksi ettei Bojanistit arvosta Bojania ollenkaan tai ees Joksuja.
Valitettavasti niin teet, vaikka sulla ei ole koskaan mitään asiaaKirjoitan mitä haluan, pölö.
PölkkyKirjoitan mitä haluan, pölö.
Paljon? hehehNo ei ole, kun K:lla on paljon Jokeri-faneja.
Kelaappa ketjua taaksepäin jos muisti pätkii, mummeli.En mä ees vastannut sellaiseen, sori.![]()
Eihän ollut, en hyväksy Bojanin kiusaamistaTais mennä ohi että se kommentti johon vastasit oli parodiaa ”B ratsastaa Kn siivellä” kommenteista.
Olihan minulla tossakin, ei ole oma ongelmani, jos sekoitat kirjoittajat.Valitettavasti niin teet, vaikka sulla ei ole koskaan mitään asiaa
Ei tarvitse, koska en siihen vastannut dinosaurus.Kelaappa ketjua taaksepäin jos muisti pätkii, mummeli.
Älä vastaa, jos kukaan ei puhu sinustaOlihan minulla tossakin, ei ole oma ongelmani, jos sekoitat kirjoittajat.
Miten sä nyt taas tunget häntä Kärtsän kylkeen kun siinä yhdessä stoorissa näkyvä miehen käsi ei ollut Kärtsän.Onkos C lähtenyt USAn kun ei mitään postaile?
Eli huumorintaju on sinulla nolla.Eihän ollut, en hyväksy Bojanin kiusaamista
Sössöti söö, aihe on Bojan ja Jere pääsääntöisesti.Älä vastaa, jos kukaan ei puhu sinusta
Näin juuri. Kyllä se on ollut alusta asti Käärijä joka on yrittänyt hyötyä Bojanista. Bojan oli viisujen kaunis poika jota Käärijä hyväksikäytti saadakseen sateenkaarivähemmistöjen suosiota.Eihän ollut, en hyväksy Bojanin kiusaamista
Ei ole, pöljä.Eli huumorintaju on sinulla nolla.
On on, et ymmärrä sarkasmia ollenkaan ja kaikki vitsit viuhahtaa pään yli.Ei ole, pöljä.
Tilaa aikakone ja mene sillä vuoteen 2023. Silloin vielä 200 mummoa jaksoi jauhaa asiasta.Sössöti söö, aihe on Bojan ja Jere pääsääntöisesti.
Varmaan yrittää saada noilta festareilta ilmaislippuja tai ehkä on saanutkin. Monilla festareilla on vaikuttajahakuja eli lippuja ja ehkä jotain korvausta jaellaan somenäkyvyyttä vastaan. Eikös hän sanonut jatkossa panostavansa someen eli influ-uraan.Ihan on Suomesta kuntovalmentajan stoorit, mutta alkanut seurata Sunfest Lahti ja Ruisrockin tilejä, toivottavasti ei ole tunkemassa ainakaan K:n yhteyteen niihin.
Eihän viuhahda. Ne väitteet minun olevan Lietolainen on pelkkää minun kiusaamista.On on, et ymmärrä sarkasmia ollenkaan ja kaikki vitsit viuhahtaa pään yli.
Ja nyt jäljellä on 10 mummoa jotka jaksaa riidellä asiasta.Tilaa aikakone ja mene sillä vuoteen 2023. Silloin vielä 200 mummoa jaksoi jauhaa asiasta.