Synttärilahjavinkkejä 3-vuotiaalle tytölle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ammattilainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Littlest Pet Shopit on aika suosittuja, pyörillä kulkeva kirahvi ja keppihevonen ahkerassa käytössä. Nukkeja on, mutta niiden vaatteita kaivataan aina, lautapelit ja palapelit alkaa innostaa jo paljon. Piirtäminen ja värittäminen on suosittua, Prinsessa-lehden vuosikerta olis ihan ykkönen, koruja rakastaa yli kaiken, kaikki missä on Hello Kitty, saa huokauksia aikaan.

No meidän likka täyttää kans kohta 3v. ja Hello Kittyt on nyt tosi tapetilla! Tädiltään saa ainakin sellaiset Hello Kitty rattaat nukelle ja muuten olen toivonut tuota vaatepuolta enemmän. Miehen kanssa mietittiin että jos saisi sitten meiltä sen Hello Kitty- potkulaudan (kaksi pyörää takana joten pitäisi sopia pienellekin). Ei olla tuosta vielä ihan varmoja! Sanomattakin selvää että juhlissa pitää olla Hello Kitty kakku! :xmas: Meidän likka on myös aikamoinen kirjafriikki joten ne ovat aina mieluisia lahjoja, samoin kuin palapelit.

Kiitos vinkeistä.. Lisääkin otetaan vastaan. Noista ei oikein mikään "iske". Ongelma on vähän se, että meillä on myös 4.5-vuotias isosisko. joka tuppaa omimaan kaikki pikkusiskon tavarat. Ja pikkusisko on luonteeltaan kiltti ja vaatimaton, ja heloisti luovuttaakin omat tavarat siskolleen. Siks sen olisi hyvä olla jotain aika "lapsellista", joka ei niinkään enää isompaa kiinnosta. Vaatteita meillä on ihan liikaa! Samoin kirjoja, palapelejä, duploja....

Meidän 3 vuotiaalla tytöllä parhaimmat lelut tällä hetkellä on semmoset pienet tosi tyttömäiset lelut. Eli just noi Littlest Pet Shopit, ponit, Polly Pocketit ( mä itse kyl en tykkää siitä yhtään, ällöttävä kumi tyttö ja sen tavarat ), mutta parhain lelu tällä hetkellä meidän tytölle olis nukkekoti! Siel sais leikkiä kotia pienillä elukoillaan ja nukeillaan :) Ne vaan kyl tuppaa olemaan aika arvokkaita :/

Eli tarkotusko ostaa omalle tyttärelle? No miten olis vaikka polkupyörä?Edullisia ja hyviä saa myös ja meillä neiti oppi 2veenä polkemaan viime kesänä itse kun siskoaan katseli pihassa kun pyöräili.Tai miten olisi elokuva ilta jos ei mitään leluja halua ostaa.Siellähän menee koko ajan kivoja lasten kuvia :)

Alkuperäinen kirjoittaja maija:
Eli tarkotusko ostaa omalle tyttärelle? No miten olis vaikka polkupyörä?Edullisia ja hyviä saa myös ja meillä neiti oppi 2veenä polkemaan viime kesänä itse kun siskoaan katseli pihassa kun pyöräili.Tai miten olisi elokuva ilta jos ei mitään leluja halua ostaa.Siellähän menee koko ajan kivoja lasten kuvia :)

Joo omalle. On hänellä jo pyöräkin. Siinäpä se kun tyttö perii kaiken 1.5 vuotta vanhemmalta siskoltaan. Ja nyt vielä on ainakin ihan mielissään, kun saa jotain isosiskon "vanhaa" omakseen. Saa nähdä kauanko tuo asenne säilyy.

Alkuperäinen kirjoittaja Jesus Christ Superstar:
Mulla muuten sama ongelma, eli mitä lahjaksi, mutta ideoista on jo vähän ylitarjontaa. :whistle:

Ajattelin muumitaloa, palapelejä, Lumikkinukkea (ja sitten pitäis olla kääpiötkin, ja mökki, ja metsän eläimet), niitä Hello Kitty -"legoja", kirjoja, jotain korua... :xmas:

Meillä on noi kaikki. :ashamed: Hello kitty legojakin on se jätskikiska ja maatila, saivat ne joululahjaksi. Muumitaloon on ostettu kaiki markkinoila olevat lisähahmotkin jo. Enkä jaksa enä mitään pikkutilpehööriä, kun ite mä ne pidän sit järjestyksessä ja kerään kuitenkin.

Joku koru voiskin olla kiva mun mielestä, mut en tiedä osaako tuo likka sitä arvostaa sillä tavalla...

Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:
Meillä on noi kaikki. :ashamed: Hello kitty legojakin on se jätskikiska ja maatila, saivat ne joululahjaksi. Muumitaloon on ostettu kaiki markkinoila olevat lisähahmotkin jo. Enkä jaksa enä mitään pikkutilpehööriä, kun ite mä ne pidän sit järjestyksessä ja kerään kuitenkin.

Joku koru voiskin olla kiva mun mielestä, mut en tiedä osaako tuo likka sitä arvostaa sillä tavalla...

Little Peopleja?

Tyttö toivoo korttia ja kukkasia. :D

Little Peopleja?

Meillä toi tyttö ei oikein osaa toivoa mitään. Se on ressukka niin vaatimaton. :heart: Vois olla ehkä kivä että mä lähtisin sen kans kahdestaan vaikka kylpylään tai jotain. Kun oikeesti tota tavaraa on meillä ihan liikaa... :ashamed:

Little Peopleja?

Meillä toi tyttö ei oikein osaa toivoa mitään. Se on ressukka niin vaatimaton. :heart: Vois olla ehkä kivä että mä lähtisin sen kans kahdestaan vaikka kylpylään tai jotain. Kun oikeesti tota tavaraa on meillä ihan liikaa... :ashamed:

No niin, kuulostaa hyvältä idealta. Joku teatteri tai vastaava kahdestaan, sellaista mihin isosisko ei tule mukaan. Sieltä sitten joku pieni "matkamuisto" mukaan.

Entäs sitten nämä tällaset "isojen ihmisten lahjat"? Meillä tyttö on tykännyt muumipyyhkeistä ja aterimista ja kupeista ja lautasista, joita mummi+muut tuo lahjaksi toisinaan.

korulipas ja koruja tai rooliasu, kuten prinsessa tms ja sitten kengät. Tytöt tykkää yleensä aina kengistä - Leikkikorkkareista, varvassandaaleista, ballerinakengistä jne. Meillä on kenkiä pukuleikkilaatikossa siellä kruunujen ja huntujen seassa ja ne löytävät tiensä usein leikkeihin. Ovat ihan vaan siellä sisäpukuleikkeihin, ei normikäyttöön eikä ulos vietäväksi.

Yhteistyössä