A
Ammattilainen
Vieras
Mitkä jutut on in teidän 3-vuotiailla nyt? Mitähän keksis lahjaksi tyttöselle jolla on jo "kaikkea"?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja maija:Eli tarkotusko ostaa omalle tyttärelle? No miten olis vaikka polkupyörä?Edullisia ja hyviä saa myös ja meillä neiti oppi 2veenä polkemaan viime kesänä itse kun siskoaan katseli pihassa kun pyöräili.Tai miten olisi elokuva ilta jos ei mitään leluja halua ostaa.Siellähän menee koko ajan kivoja lasten kuvia![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Jesus Christ Superstar:Mulla muuten sama ongelma, eli mitä lahjaksi, mutta ideoista on jo vähän ylitarjontaa.![]()
Ajattelin muumitaloa, palapelejä, Lumikkinukkea (ja sitten pitäis olla kääpiötkin, ja mökki, ja metsän eläimet), niitä Hello Kitty -"legoja", kirjoja, jotain korua... :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:Meillä on noi kaikki. :ashamed: Hello kitty legojakin on se jätskikiska ja maatila, saivat ne joululahjaksi. Muumitaloon on ostettu kaiki markkinoila olevat lisähahmotkin jo. Enkä jaksa enä mitään pikkutilpehööriä, kun ite mä ne pidän sit järjestyksessä ja kerään kuitenkin.
Joku koru voiskin olla kiva mun mielestä, mut en tiedä osaako tuo likka sitä arvostaa sillä tavalla...
Alkuperäinen kirjoittaja Jesus Christ Superstar:Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:Meillä on noi kaikki. :ashamed: Hello kitty legojakin on se jätskikiska ja maatila, saivat ne joululahjaksi. Muumitaloon on ostettu kaiki markkinoila olevat lisähahmotkin jo. Enkä jaksa enä mitään pikkutilpehööriä, kun ite mä ne pidän sit järjestyksessä ja kerään kuitenkin.
Joku koru voiskin olla kiva mun mielestä, mut en tiedä osaako tuo likka sitä arvostaa sillä tavalla...
Little Peopleja?
Tyttö toivoo korttia ja kukkasia.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:Alkuperäinen kirjoittaja Jesus Christ Superstar:Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:Meillä on noi kaikki. :ashamed: Hello kitty legojakin on se jätskikiska ja maatila, saivat ne joululahjaksi. Muumitaloon on ostettu kaiki markkinoila olevat lisähahmotkin jo. Enkä jaksa enä mitään pikkutilpehööriä, kun ite mä ne pidän sit järjestyksessä ja kerään kuitenkin.
Little Peopleja?
Tyttö toivoo korttia ja kukkasia.![]()
Meillä toi tyttö ei oikein osaa toivoa mitään. Se on ressukka niin vaatimaton. :heart: Vois olla ehkä kivä että mä lähtisin sen kans kahdestaan vaikka kylpylään tai jotain. Kun oikeesti tota tavaraa on meillä ihan liikaa... :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:Meillä toi tyttö ei oikein osaa toivoa mitään. Se on ressukka niin vaatimaton. :heart: Vois olla ehkä kivä että mä lähtisin sen kans kahdestaan vaikka kylpylään tai jotain. Kun oikeesti tota tavaraa on meillä ihan liikaa... :ashamed: