synttärit + ohjelma ongelma (30v)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Siis mun synnttäri mietinnässä. En halua viettää sen isommin, mut nyt ois 2 vaihtoehtoa.. tai oikeastaan 3.

Minulle itelle ehkä mieluisin ois tämä 1 mut vieraille 3.

Eli 1. Lämmitettäs savusauna ja viettettäis pariskuntien iltaa (+ vauvat) meillä rauhassa saunoen ja krillaten (joko Pe tai Su)

2. Yllä oleva vaihtoehto, mut lapset ois mukana

3. Mentäs pariskunnittain syömään johonki ravintolaan (Su)

4. Käskisin suvun tänne iltaaviettämään (Pe)

Pariskuntia ois 4-5. Jos vietämme pariskunnittain ni sit keittäisin kahvit mun vanhemmille erikseen. Mut en halua mitään kemuja, lahjoja tms. Kuhan vain nautittais kesästä. Minkä vaihtoehdon sinä ottaisit?

Alkuperäinen kirjoittaja Nea-01:
mä ottaisin 4 vaihtoehdon =)

siinä on vain se "huonopuoli" et sit ei lämmitetä savusaunaa, ku väkimäärä on sen verran loistava.. mut toki mukavahan se on..

... mut toisaalta suvun kesken ollaan aina aika-ajoin.. mut välistä kaipais vaihteluksi pariskuntien iltaa :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onko suku ja pariskunnat eri asia? Eli nämä pariskunnat ovat kavereita ei sukua?

Noista valitsisin vieraana vaihtoehto 4 ja emäntänä vaihtoehto 1. :)

suku on 13 + 5 sisarusta perheineen, jos kaikki käskee.

Täs vaihtoehdossa pariskunnilla tarkoitan lähemisimpiä sisaruksia puolisoineen (eli 4-5)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onko suku ja pariskunnat eri asia? Eli nämä pariskunnat ovat kavereita ei sukua?

Noista valitsisin vieraana vaihtoehto 4 ja emäntänä vaihtoehto 1. :)

mä en hoksannu sanoa, et tosiaan meil on isot sisarus parvet kummallaki (miehellä tuo isompi) ja niistä osa tuntee keskenään toisensa.. ja näil sisaruksilla on vaihtelevasti lapsia jotka ovat eri-ikäisiä

alan kallistua sille kannalle, et lämmitetään sauna Pe iltana tulee ketkä tulee, saunotaan vaik sit omalla sakilla ja lähetään Su syömään kuhan saahaan jostain lapsenlikka

Yhteistyössä