Synttäritarjoiluista..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vinkk
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vinkk

Vieras
Eli lapsen synttärit lähestymässä ja nyt tarjottavaks oon miettiny seuraavia

suolasia:
-voileipäkakku (luultavasti lohi-katkarapu)
-sipuli-fetapiirakkaa
-cocktailpiirakoita+munavoita
-cocktailtikkuihin lihapullia,nakkeja, melonien paloja, viinirypäleitä, juustoja yms (lähinnä lapsia ajatellen)

makeita:
-täytekakku (täyte vielä epäselvä, ehdotuksia otetaan vastaan!)
-valkosuklaa-juustokakkua (vartavasten pyydettyä)
-kookospalloja

Tietysti kahvit/teet/mehut!
Osa vieraista on pitkänmatkalaisia ja illaksi on sitten vielä salaattia ja patonkia.

Pitäisköhän olla jotain muuta? Ainakin makeaa vois keksiä lisää, vaikkakin tiedän että suolasia menee aina enemmän (ainakin meidän juhlissa). Ehkä leipäjuustoa ja lakkahilloa voisi pöytään myös laittaa?

mä jättäisin ton voileipäkakun ja fetasipulipiirakat pois, ei ihan lasten synttärijuhlien herkkua, ylipäänsä ei lasten suurinta herkkua., mieluummin perus kinkkupiirakkaa ni varmasti uppoaa

mun mielestä hyvät tarjoilut,ajatellen et suurin osa ois aikuisia.Makeisiin ainakin keksejä ja vaikka muffinseja tai pullaa,lapset harvoin kakuista tykkää...meillä kyllä 2v tykkää IHAN MISTÄVAAN MAKEASTA.

No meillä on ollut lasten juhlissa joissa vieraana aikuisakin mukana jotain tämmöistä :)
se perinteinen syndekakku, pitsa paloja massinaksuja sipsejä sekä porkkana kurkku tms tikkuja ja dippiä ja jos jaksan olen leiponut milloin minkäkin kinkku tms piiraan ja talvella lisänä mokkapaloja,
ja jotain pipareita

Yhteistyössä