Syntymäpäivälahja aikuiselle miehelle.. ideoita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "nina"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"nina"

Vieras
Olen tapaillut vasta parin kuukauden ajan erästä miestä.. hänellä on kesällä synttärit, täyttää 40+.
Ja nyt ois paikallaan hyvät ideat, joten saa heitellä ilmoille mitä vain, ihan hassuja ja hulvattomiakin.

Koen itse etten halua ostaa mitään materiaa tai kulutustavaraa... vaan enemminkin haluaisin antaa jotain hemmotelua tai omaperäistä. Miettinyt olen esim. hierontalahjakorttia, kylpyläreissua tai stand-up iltaa(en tiedä tykkääkö mistään noista, koska ei olla vielä kauaa tunnettu).

ps. ja mitään ihanaa illallista en rupea vääntämään, omaan huonot ruoanlaittolahjat..

pps. jos täällä palstalla on miehiä, niin eritoten kertokaa te mikä voisi olla hyvä synttärilahja?

pari neliötä "omaa suojelualuetta" ostamalla vaikka luonnonperintösäätiön lahjakortti uusien upeiden luontokohteiden suojelemiseksi. Sitten eväsretkelle ko. kohteelle.

[QUOTE="ajatus";30811702]pari neliötä "omaa suojelualuetta" ostamalla vaikka luonnonperintösäätiön lahjakortti uusien upeiden luontokohteiden suojelemiseksi. Sitten eväsretkelle ko. kohteelle.[/QUOTE]:laugh:

Tyypillinen palstamammatason lahja"vinkki" miehelle eli täyttä höyryävää paskaa. Kas kun ei joku perkeleen hedelmäkori jota täällä on myös ehdoteltu usein. Tai klassinen "romanttinen ilta kahden". Get fucking real. Mieti nyt vähän, yritä edes. Tai älä sittenkään koska homma menee takuuvarmasti metsään sitä syvemmälle mitä enemmän nainen miettii. Tässä idea, ole hyvä. Mies todennäköisimmin tykkää, jos on hetero:

Kunnon pihvi-illallinen, sinä kokkaat. Olutta. Suihinotto ilman vastapalveluja. Miehelle vapaailta josta ei jäädä henkistä velkaa. Ei ole kalliita juttuja eikä vaikeita toteuttaa. Ei nämä asiat monimutkaisia ole. Se teennäisromanttinen teidän naisten päässänne "ihana", odotuksia täyteen ladattu paska ei ole mikään lahja miehelle vaikka mies niin fiksuna kommenteissaan myötäilisikin. Ei myöskään mikään naisen sokkelopäässä ylipitkälle mietitty monisäikeinen kommervenkki jonka ymmärtämiseksi pitäisi ensin poistattaa kivekset ja syödä estrogeeniä kuuden kuukauden kuuri.

Joo, kyllä se mies kehuu sitä teidän luonnonperintösäätiön lahjakorttia (tyrsk) tai klassisen kornia romantiikkapakettianne johon kuuluu ne mamman itselleen ostamat uudet liian pienet hepenet joita ei mamman päällä sen synttäri-illan jälkeen ikinä nähdä. Mutta oikeasti se mies olisi ehkä halunnut pihvin ja suihinoton ilman teeskentelyjä tai suorituspaineita. Tai ihan vaan olla ja tehdä mitä tykkää.

:laugh:

Tyypillinen palstamammatason lahja"vinkki" miehelle eli täyttä höyryävää paskaa. Kas kun ei joku perkeleen hedelmäkori jota täällä on myös ehdoteltu usein. Tai klassinen "romanttinen ilta kahden". Get fucking real. Mieti nyt vähän, yritä edes. Tai älä sittenkään koska homma menee takuuvarmasti metsään sitä syvemmälle mitä enemmän nainen miettii. Tässä idea, ole hyvä. Mies todennäköisimmin tykkää, jos on hetero:

Kunnon pihvi-illallinen, sinä kokkaat. Olutta. Suihinotto ilman vastapalveluja. Miehelle vapaailta josta ei jäädä henkistä velkaa. Ei ole kalliita juttuja eikä vaikeita toteuttaa. Ei nämä asiat monimutkaisia ole. Se teennäisromanttinen teidän naisten päässänne "ihana", odotuksia täyteen ladattu paska ei ole mikään lahja miehelle vaikka mies niin fiksuna kommenteissaan myötäilisikin. Ei myöskään mikään naisen sokkelopäässä ylipitkälle mietitty monisäikeinen kommervenkki jonka ymmärtämiseksi pitäisi ensin poistattaa kivekset ja syödä estrogeeniä kuuden kuukauden kuuri.

Joo, kyllä se mies kehuu sitä teidän luonnonperintösäätiön lahjakorttia (tyrsk) tai klassisen kornia romantiikkapakettianne johon kuuluu ne mamman itselleen ostamat uudet liian pienet hepenet joita ei mamman päällä sen synttäri-illan jälkeen ikinä nähdä. Mutta oikeasti se mies olisi ehkä halunnut pihvin ja suihinoton ilman teeskentelyjä tai suorituspaineita. Tai ihan vaan olla ja tehdä mitä tykkää.

No joo, en minä mitään "omaa suojelualuetta" miehelle ole hommaamassa, vaikka joku sellaista ehdottikin. Rajansa kaikella. Ei iskisi minuun tollainen, ja en usko että mieskään innostuisi.

Sinulle muuan mies, idea pihvi-illallisesta sinänsä teoriassa kuulostaa hyvältä, mutta kun en osaa kokata (mainitsin asiasta jo aloitusviestissä) niin siihen sekin idea kaatuu...
Ja mitään vapaa iltaa mies tuskin kaipaa, sillä ei asuta yhdessä vaan vasta tapaillaan...luulenpa että ennemminkin tykkäisi että vietettäisiin aikaa yhdessä silloin.

No tuota... jos ei kerran tasavuosia täytä niin eipä varmaan mitään erikoisempaa odota eikä välttämättä haluakaan juhlia. Pakko kysyä, onko mies täysin vapaa sinkku vai onko hänellä entistä perhettä? Jos on omia lapsia, voipi olla, että haluaa viettää synttäripäivää heidän kanssaan.

Ehdotan, että kysyt mieheltä suoraan haluaako tehdä jotain synttärinä. Ja tarjoudut vaikka kustantamaan ravintolaillallisen. Mitään matkaa kannattaa tuskin käydä varailemaan tässä vaiheessa, kun vasta noinkin vähän aikaa olette tunteneet ja kesäänkin on vielä ehkä yhtä paljon aikaa?

Ei täytä tasavuosia ja hänellä on jo aika isot lapset. Tokikaan en itseäni tunge synttäripäivän ohjelmaan ja hyvin todennäköistä on että olen itse silloin töissä ja mahdollisesti myös hän.

Jotenkin mulla on tunne, että mies kuitenkin jotain lahjaa tai huomioimista synttäreiden aikaan haluaa..on vihjaillut jotenkin siihen suuntaan.

[QUOTE="nina";30813008]Menee budjetin yli ja reippaasti.[/QUOTE]

No se vaahtorasul..? Ei tarvi tykätä. Mutta jos pyytää ideoita, niin mun mielestä ois kiva jollain tapaa kommentoida ideoita....

[QUOTE="nina";30813008]Menee budjetin yli ja reippaasti.[/QUOTE]

Tallinnassa saa ajaa Ferraria (ihan tämmönen katuauto joku 348 tms) radalla 15min 100 euroa, lisäksi saa ajaa sen keskustasta sinne radalle ja siellä 15min radalla aika-ajokierroksia.

Flamingo vaahtorasul 2:lle.

Anteeksi, tää tais tosiaan jäädä kommentoimatta. Tää olis tosi kiva, ja varmasti tekis ihan hyvää hänelle.. stressaa aivan liikaa kaikkea, joten ois kiva joku tälläinen pikku erikoisuus. Laitan mietintään. Ainut tässä on se, että flamingo näkyy sijaistsevan Vantaalla asti (täältä sinne varmaan se 400km).

Kiitos "bbierass" ideastasi :)

[QUOTE="nina";30813050]Onko sulla "bbierass" kokemusta tuosta vaahtorasul -kuplivasta höyryhoidosta?[/QUOTE]

Juu on. Savirasulista ja vaahtorasulista. Hullunhauskaa, rentouttavaa ja eroottista.

Juu on. Savirasulista ja vaahtorasulista. Hullunhauskaa, rentouttavaa ja eroottista.

Kumpi mielestäsi parempi? tai miehen mielestä?
Niin ja meneeköhän tää neljäkymppisten tajunnan yli? Ite oon nuorempi joten mä tykkäisin ehdottomasti tälläisestä, mutta onko 40 vee tollaiseen liian vanha?

Oiskohan paha, jos veisin hänet vasta sinne hänen lomansa aikaan (synttärit ollut n.1kk sitten), jolloin olisi helpompi hänen irrottautua arjesta?

[QUOTE="nina";30813073]Kumpi mielestäsi parempi? tai miehen mielestä?
Niin ja meneeköhän tää neljäkymppisten tajunnan yli? Ite oon nuorempi joten mä tykkäisin ehdottomasti tälläisestä, mutta onko 40 vee tollaiseen liian vanha?

Oiskohan paha, jos veisin hänet vasta sinne hänen lomansa aikaan (synttärit ollut n.1kk sitten), jolloin olisi helpompi hänen irrottautua arjesta?[/QUOTE]

No mun mies on 51 ja tosiaan tykkäsi siitä hauskasta eroottisesta tunnelmasta. Savirasulissa hierotaan iholle valitun tuoksuisia savinaamioita, vaahtorasulissa tulee kookosöljynappi, jota hierotaan iholle, ja hoitohuone täyttyy vaahdosta. Vaahto oli ehkä vielä hauskempi. Niissä molemmissa ollaan kaksin pienessä kauniissa hoitohuoneessa ja sivellään toiselle iholle öljyä/savea. Voi olla alasti, on lämmintä ja hämärää.

Yhteistyössä