[QUOTE="nina";30813108]Mä luulen (toki en tunne miestä vielä mitenkään niin hirveen hyvin) että tämä mies ehkä jopa tykkäis enemmän spa-elämyksestä kuin ralli/formula jutuista.[/QUOTE]
No joo puhuinkin vaan omasta puolesta kun kysyttiin mielipiteitä miehiltä
Eihän kaikki tykkää.
No joo puhuinkin vaan omasta puolesta kun kysyttiin mielipiteitä miehiltä
Eihän kaikki tykkää.