Syntymäpäivälahja aikuiselle miehelle.. ideoita?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "nina"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="nina";30813108]Mä luulen (toki en tunne miestä vielä mitenkään niin hirveen hyvin) että tämä mies ehkä jopa tykkäis enemmän spa-elämyksestä kuin ralli/formula jutuista.[/QUOTE]

No joo puhuinkin vaan omasta puolesta kun kysyttiin mielipiteitä miehiltä :)
Eihän kaikki tykkää.
 

Yhteistyössä