"Syntyvyyden romahdus uhkaa Suomen tulevaisuutta – ”Tilanne on kestämätön”, varoittaa asiantuntija"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Naisella on oikeus päättää kehostaan.
Minulla on oikeus jättää palstan sovinistien ja iljetysten viestit lukematta.
Naisparat, jotka ovat pilanneet elämänsä heidän sahapukkeina ja patjoina.

Kaisa tappoi lapsen ja kehuu sillä julkisuudessa...

"Somevaikuttaja loimutti alapäätään nuotiossa - viis veisasi metsäpalovaroituksesta

Somevaikuttaja Kaisaminni demonstroi videolla, miten alapään höyryttäminen nuotiolla toimii.

Iida Elstelä
19.6.2023 18:00

Seksuaalikasvattaja ja somevaikuttaja Kaisaminni eli Kaisa Merelä tarjoaa naisille myös voimaantumisvalmennuksia."

Ilmastopakolaiset on joka tapauksessa tulossa Suomeen tulevaisuudessa, niin ei me voida säilyttää Suomea aidoille suomalaisille, vaikka persut kuinka haluaisi. Kansat sekoittuu ja muuttaa niihin vähiin maihin missä voi elää eikä ole liian kuumaa. Kyllä riittää sitten porukkaa tungokseksi asti.
Mikä saa ajattelemaan että tänne tulisi joskun jotain ilmastopakolaisia? Vaikea kuvitella että johonkin Inariin räntäsateeseen muuttaisi porukkaa jostain palmun alta. Minä veikkaan että me lähdemme ennemmin täältä muualle ilmastopakolaisiksi.

Suunnitteilla on isoja leikkauksia neuvolatarkastuksiin ja koulujen terveystarkastuksiin. Olen onnekas, että saimme aikanaan hyviä palveluja lähineuvolassa ja sittemmin koulukin on järjestänyt tarkastukset, kuten kuuluu, ja ohjannut tarvittaessa eteenpäin.

Onnea vaan tuleville vanhemmille.

Toistan uudestaan. Naisella on oikeus päättää kehostaan. Jos äiti ei rakasta lapsen biologista isää, turha lapsen on syntyä kylmään maailmaan maksamaan teidän vätysten ylläpitoa veroillaan.
Jospa olisit vaivautunut lukemaan tuon jutun. Kaisa Merelä perustelee aborttia nimenomaan sillä, että hän haluaa keskittyä tarjoamaan seksiä 18 vuotta itseään vanhemmalle miehelle....

Jospa olisit vaivautunut lukemaan tuon jutun. Kaisa Merelä perustelee aborttia nimenomaan sillä, että hän haluaa keskittyä tarjoamaan seksiä 18 vuotta itseään vanhemmalle miehelle....
Luin jutun. Kaisa vaikuttaa elävän onnellisessa parisuhteessa.
Ei yhdenkään lapsen pidä eikä tarvitse syntyä vahinkona tai eitoivottuna tähän maailmaan.
Olen ottanut aiemmin kantaa aborttiasiaan tällä palstalla. Se riittää osaltani.

Luin jutun. Kaisa vaikuttaa elävän onnellisessa parisuhteessa.
Ei yhdenkään lapsen pidä eikä tarvitse syntyä vahinkona tai eitoivottuna tähän maailmaan.
Olen ottanut aiemmin kantaa aborttiasiaan tällä palstalla. Se riittää osaltani.
Eikä yhdenkään vanhuksen tarvitse jatkaa elämäänsä ei-toivottuna (vaikka itse sitä haluaisikin)?

Ilmastopakolaisuus on se taikasana millä tänne tulijoiden maahan ryntäystä tullaan myymään kansalaisille kun eihän voi suoraan myöntää mitä kaikkea päättäjät tästä hyötyvät. Pitää se sijaan selittää joku tarina että miten taas suomalaiset parantavat maailmoja ja auttavat ja kotiuttavat tänne ilmastopakolaisparkoja joilla on niiiiiiiin vaikeaa siellä ilmaston kourissa.

Ilmastopakolaisuus on se taikasana millä tänne tulijoiden maahan ryntäystä tullaan myymään kansalaisille kun eihän voi suoraan myöntää mitä kaikkea päättäjät tästä hyötyvät. Pitää se sijaan selittää joku tarina että miten taas suomalaiset parantavat maailmoja ja auttavat ja kotiuttavat tänne ilmastopakolaisparkoja joilla on niiiiiiiin vaikeaa siellä ilmaston kourissa.
Vöyhkillä on vöyhkät puheet. Jätin taas A-studion katsomatta, koska ohjelmassa on ankeat keskustelun aiheet.
Ei kannata kuormittaa iseään asioilla, joihin ei voi vaikuttaa. Ip-lehdissä on mukavia juttuja, joilla voi järkevöittää talouttaan. Ruutuaikansa voi käyttää hyödyllisesti.
Amerikan saippuasarjani on niin surullisessa vaiheessa, että blogissa on vain yksi kommentti, ja sekin vain Hello tervehdys.
Luen kirjaa, jossa kaksi henkilöä käy keskenään sähköpostikeskustelua. Nykyään on vaikea löytää mielenkiintoisia kirjoja luettavaksi. Bestseller ei takaa, että kirja on oikeasti fast-pace, kuten lukemani kirjan kannessa lukee.

👍

Mikä saa ajattelemaan että tänne tulisi joskun jotain ilmastopakolaisia? Vaikea kuvitella että johonkin Inariin räntäsateeseen muuttaisi porukkaa jostain palmun alta. Minä veikkaan että me lähdemme ennemmin täältä muualle ilmastopakolaisiksi.
Kyllä ne tulee sieltä mielellään räntäsateeseen, kun helle alkaa olla tasaisesti yli 50 astetta siellä palmujen alla. Etkä sinä varmasti mihinkään 50 asteen helteisiin palmun alle kärvistymään lähde.

Omppu-setä aina vihjailee rivien välistä, että ikääntyneet naiset joutavat uuniin.
Hän ei ole terveiden kirjoissa, ja pitää tätä palstaa terapiasessionaan.
Tuskin yksikään ammattiterapeutti edes huolii hänet vastaanotolleen.
Jos haluat säilyttää hyvän tuulesi, ohita hänen sairaat viestit.
Sinne uuniin taitavat abortoidut sikiötkin joutua muun biojätteen mukana.

Yhteistyössä