J
"Jäde"
Vieras
Saako teillä lapset syödä näin kesällä ja loma-aikaan syödä joka päivä jäätelöä? Meillä näköjään saa... Ei kyllä yleensä talviaikaan ole tapana ihan joka päivä herkkuja mässytellä, mutta kesällä on tavaksi näemmä tullut jälkkäriksi tai välipalalla syödä jädet. Välillä kaivetaan pakastimesta ja joskus lähdetään oikein jätskikioskille/kahvilaan herkuttelemaan. Lapset 2v ja 4v.Mitenkäs muilla, kuinka usein teillä herkutellaan jäätelöllä?