Syökö teidän 2 vuotiaat paljon???Hermot menee..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TavisÄiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

TavisÄiti

Aktiivinen jäsen
06.06.2008
2 436
0
36
Eli tuo meidän poju 1,9v , aivan kauhea ruuan suhteen!!!! On kokoajan vaatimassa lisää sapuskaa n. 30-60min edellisestä ruokailusta, ni jo on taas keittiössä vinkumassa!! Olen koittanut pysyä tiukkana enkä anna mitään välipaloja tai mehuja yms ruoka-aikojen välissä, mutta siitä on tullut luistettua viimeaikoina useinkin, KUN EN KESTÄ sitä kitinäääää..... ARGH! Ei osaa vielä puhua joten se kiljuu käsi ojossa ja roikkuu tiskipöydän reunassa. Ja tiedän kyllä tehneeni jo virheen että olen luistanut asiassa ja antanut jotain välipaloja, mutta kun en jaksa! Ja vaikka poitsu olis just syönyt lämpimän ruuan ja erehdyn mennä keittiöön sen jälkeen, niin yks juoksee perässä ku viimestä päivää ja taas: käsi ojoon ja: ähäääää,ähäääää!!!!! V*ttu....

Mitä mä teeen, en viittis ylensyöttääkään... Tarttiskohan jo neuvolaan kohta soitella... |O

Alkuperäinen kirjoittaja pata akka:
Alkuperäinen kirjoittaja TavisÄiti:
Meillä tuo 2v4kk syö vaihtelevasti. Välillä on päiviä ettei mikään mee alas ja toisinaan syö 5x pv lämpimän aterian :whistle:

Oho...

:o

Sas muuta :D
Se tuppaa olemaan aika nirso ruuan suhteen ja sit kun on lempiruokaa ni sitä syödään moneen kertaan :whistle: ;) :D

Voi vide, mua vaan ottaa oman mukelon käytöksessä päähän se kun ei saa ees vettä mennä rauhassa itse juomaan kun se jo juoksee perässä...
Ruokaakin kiipeää oottamaan syöttötuolin ja kitisee ja vinkuu niin kauan kun se pöperö on siinä edessä.... :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
Meillä tuo 2v4kk syö vaihtelevasti. Välillä on päiviä ettei mikään mee alas ja toisinaan syö 5x pv lämpimän aterian :whistle:

näin meilläkin.

Jos meillä ei jokin maistu tai muuten vaan menee pelleilyksi niin sitten kun poistan ruokapöydästä niin tulee viiiimeistään puolentunnin sis vaatimaan jotakin muuta....
:headwall:

näin meilläkin.

Jos meillä ei jokin maistu tai muuten vaan menee pelleilyksi niin sitten kun poistan ruokapöydästä niin tulee viiiimeistään puolentunnin sis vaatimaan jotakin muuta....

Pidä vain pintasi ja anna seuraavan kerran syömistä kun on ruoka-aika. Ei välipaloja muutoin kuin on se oikea iltapäivän välipala päikkäreitten jälkeen.
Oppii kyllä syömään ruoka-aikana tarpeeksi, mutta vaatii hieman ohjausta ;) Äidin pompottamista tuokin :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Cunningham:

näin meilläkin.

Pidä vain pintasi ja anna seuraavan kerran syömistä kun on ruoka-aika. Ei välipaloja muutoin kuin on se oikea iltapäivän välipala päikkäreitten jälkeen.
Oppii kyllä syömään ruoka-aikana tarpeeksi, mutta vaatii hieman ohjausta ;) Äidin pompottamista tuokin :xmas:

Niin tuntuu olevan! :| On joo ihan 60/40 lapsen hyväks tuo touhu, pitäsköhän huomenna laittaa korvatulpat, ni en kuule sitä kitinää :whistle:

meillä on tyttö samanlainen suursyömäri. Olisi aina ottamassa jotain. Yritän kans pitää ruoka-ajoista kiinni, mut annan vain hedelmiä tai juomista välipaloiksi. Välillä olen ihan onnellinen että ruoka maistuu :)

Yhteistyössä