A
ARGH!
Vieras
NYT MENEE HERMO!!
Mä en jaksa vääntää ton vuotiaan kanssa. Se ei syö mitään.
Pelkää maitoa. Ei muuta. Kohta varmaan viikko takana.
Hyvin juu varmaan kasvaa maidolla vielä teini-iässäkin.
Mä EN jaksa.
Ootellaan sitten puutostiloja niinkö?
Joka aamu, joka helvetin ruualla sama juttu, joka ilta.
Ei syö käsin, ei anna syöttää, ei syö itse lusikalla (ei minkään muotoisella lusikalla eikä muovihaarukalla eikä millään).
Teen itse ruokia, erilaisia, annan kaupan ruokia, erilaisia niitäkin. Houkuttelen sormiruualla, leluilla, isi syöttää, äiti syöttää.
Aamupalalla Yosaa, puuroa, voisilmällä, mansikoilla, jugurtilla, weetabixiä.. ihan mitä vaan. Kaikkea kokeiltu.
MIKÄÄN ei kelpaa.
Eipähän täältäkään kukaan mun arkeani voi varsinaiseti pelastaa mut PAKKO saada tää raivo ulos. Helpottaa jo nyt, mut auta armias kun on ruoka-aika. Taas saa kiehua kun yks vaan kiemurtelee syöttötuolissa ja kitisee ja raivoaa ja yrittää heitellä kaikki ruuat mäkeen.
IHANAA.
Mä en jaksa vääntää ton vuotiaan kanssa. Se ei syö mitään.
Pelkää maitoa. Ei muuta. Kohta varmaan viikko takana.
Hyvin juu varmaan kasvaa maidolla vielä teini-iässäkin.
Mä EN jaksa.
Ootellaan sitten puutostiloja niinkö?
Joka aamu, joka helvetin ruualla sama juttu, joka ilta.
Ei syö käsin, ei anna syöttää, ei syö itse lusikalla (ei minkään muotoisella lusikalla eikä muovihaarukalla eikä millään).
Teen itse ruokia, erilaisia, annan kaupan ruokia, erilaisia niitäkin. Houkuttelen sormiruualla, leluilla, isi syöttää, äiti syöttää.
Aamupalalla Yosaa, puuroa, voisilmällä, mansikoilla, jugurtilla, weetabixiä.. ihan mitä vaan. Kaikkea kokeiltu.
MIKÄÄN ei kelpaa.
Eipähän täältäkään kukaan mun arkeani voi varsinaiseti pelastaa mut PAKKO saada tää raivo ulos. Helpottaa jo nyt, mut auta armias kun on ruoka-aika. Taas saa kiehua kun yks vaan kiemurtelee syöttötuolissa ja kitisee ja raivoaa ja yrittää heitellä kaikki ruuat mäkeen.
IHANAA.