N
niiinpä
Vieras
mulla on ollut siis jostain yläasteesta asti ongelmia syömisen kanssa, en oo missään käynyt tän asian kanssa enkä kellekään pahemmin kertonut kun hävettää. Monet kerrat tuli sillon laihdutettua jollain dieetillä tms vaikka kuinka paljon ja oltua syömättä ja pidin itseäni lihavana (nyt kuvia katsottuani huomasin että olen kyllä ollut liian laiha). Välillä taas on sellasia kausia ollut että syön vaikka kuinka paljon enkä pysty olemaan syömättä. Nyt olen raskaana ja olen yrittänyt syödä terveellisesti mutta ei se onnistu. Painoa on tullut jo noin 13-14kg ja olen vasta 30. viikolla.
Taas kohta on neuvola ja pelkään mitä terkkari sanoo. Pitäisikö kertoa tästä ongelmasta sille? Eihän tommosten ongelmien perusteella ne voi mitään sossua tms sotkea tähän`? Tuo oli varmaa ntyhmä kysymys mutta kun oon niin monesti kuullut että jos jollain ollut vähänkin johonkin mielenterveyteen liittyviä ongelmia niin heti on sossut yms perässä...
Tupakoinnin lopettaminen vielä pahensi tätä ongelmaa kun korvasin tupakan herkuilla ja nyt ne on jääneet sit tavaksi vielä enemmän muun syömisongelman kanssa...
Taas kohta on neuvola ja pelkään mitä terkkari sanoo. Pitäisikö kertoa tästä ongelmasta sille? Eihän tommosten ongelmien perusteella ne voi mitään sossua tms sotkea tähän`? Tuo oli varmaa ntyhmä kysymys mutta kun oon niin monesti kuullut että jos jollain ollut vähänkin johonkin mielenterveyteen liittyviä ongelmia niin heti on sossut yms perässä...
Tupakoinnin lopettaminen vielä pahensi tätä ongelmaa kun korvasin tupakan herkuilla ja nyt ne on jääneet sit tavaksi vielä enemmän muun syömisongelman kanssa...