syön alle 1000kcal päivässä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
kun ei vaan maistu. liian rasvastakaan en tahdo syödä,se ällöttää.
saan ruoasta 300-800kcal vuorokaudessa ja se on tosi vähän. lisäks harrastan kohtuullisesti liikuntaa,esim. spinningiä 2x viikossa.
miten ihmeessä mä saan enempi kaloreita? joo,syömällä..mutta kun en vaan pysty syömään paljoa. rakastan salaatteja ja syön niitä paljon. ja käytän salaatinkastiketta joka ei ole kevyttä.
ylipainoa ei ole,olen normaalipainoinen. paino onkin pudonnut ja varmaan putoo edelleenkin.
neuvoja nyt mitä syödä että pääsis edes tuohon 1200kcal rajaan.

mulla kääntyy maha ylösalaisin appelsiinimehusta. mehuja en oikein juo muutenkaan. kyllä sen pitäs olla jotain syömistä,mutta ei kovin rasvaista. miten sais salaatista hieman kaloripitoisemman?

Mä tykkään pähkinöistä :) Suolapähkinät on ihania... Lisää niihin salaatteihin jonkunlaisia pähkinöitä ja siemeniä. Avokadokin on loistava lisä salaateissa. Paista tofukuutioita niitten sekaan. Syö leipää joka aterialla. Juo tuoremehua.

pystytkö juomaan paremmin? jos sillä saisit alas edes vähän kaloreita. se on vaikee löytää mitään missä niitä kaloreita olis, koska kaikki tehdään nykyään niin rasvattomiks ja sokerittomiks. edes kunnon rasvallista jugurttia on tosi vaikee löytää.

mut jos vaikka teet ite rasvallisesta jugurtista, hedelmistä ja venhäalkioista jonku drinksun? meniskö se paremmin?

Pähkinöistä ja siemenistä vois muuten mainita pinjansiemenet, kurpitsansiemenet ja hasselpähkinän...

Heitä sekaan muuten pastaa! Pastasalaatit on tosiNAM ja se pasta tuo lisää kaloreita siihen. Täysjyväpastaa, muuten menee suoli tukkoon.

Mullakin on syömisongelma, kun tuntuu etten mä saa kahtatuhatta täyteen vaikka kuin keskittyis syömään vähän väliä :|
Tuhannella kalorilla mennään sillon tällöin, kun ei jaksa miettiä syömistä tai kun ei tee muille ruokaa... Aika tyhmä ongelma, muttakun ei aina jaksa kokata tai syödä, se on tylsää etenkin yksin. Ei mulla paino laske kuitenkaan, ja oon aika pieniruokanen ollu aina. Mut kun tahtois lihasmassaa, niin ongelma tuntuu jo isolta...

Mä yritän juoda proteiinipirtelön aina sillon tällöin, siitä saa kaloreita ja vitamiinit, protskut ja hiilarit helposti :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
eipä ne lääkärit sano kun että syö. oon koittanu puhua,mutta ei.

Entäpäs psykologille?

raskausaikana itkin lääkärille ja sanoi että ohjaa puhuun jollekkin. siitä on nyt aikalailla 2 vuotta aikaa. lääkäri vaihtui ja toinen oli ihan erimieltä asioista. hoitoon tai terapeutille pääseminen veis varmaan vuoden.

toi juoma juttu kuulosti mielenkiintoiselta.
yogurttia ja hedelmiä. voisinkin kokeilla sitä.

Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Mä tykkään pähkinöistä :) Suolapähkinät on ihania... Lisää niihin salaatteihin jonkunlaisia pähkinöitä ja siemeniä. Avokadokin on loistava lisä salaateissa. Paista tofukuutioita niitten sekaan. Syö leipää joka aterialla. Juo tuoremehua.

Jos mä söisin ruuan kanssa leipää, niin en jaksais syödä sitä ruokaa kovinkaan paljoa... :whistle:

enemmin terveellistä ruokaa kun karkkia. pähkinöitä olenkin käyttänyt salaatissa. niistä saa hyviä rasvoja ja niitä kaloreita.
syön yleensä näin:
aamulla kahvia
lounaalla tomaattikeittoa ja 2 ruisleipää
päivälliseksi salaattia
iltapalana haen joskus subista leivän,joskus oon täyttäny itteni jo kahvilla.
karjalan piirakka on yks joka maistuu ja jossa on kaloreita.
kaks riittää täyttään mahan,joten ei siitäkään tule kun 320kcal

Yhteistyössä