Syön itseni vielä hengiltä, en voi lopettaa !

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sikanauta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sikanauta

Vieras
Mikä avuksi ? En voi lopettaa syömistä ennen kuin herkku on syöty. Esim leivoin eilen persikkapiirakan josta söin YKSIN puolet. Tänään olen mussuttanut jo kahteen otteeseen ko nannaa, Mignon-munan ja arvaatte että mun tekisi mieli mennä kaapille ja kauhoa loput piirakat kitaani pois kummittelemasta !
Ähky ja paha olla kaiken makean jälkeen. Ja ylipainoakin on kymmenisen kiloa.
Syön niin kauan kuin jotain hyvää syötävää on. Ja jos ei ole niin lyllerrän kauppaan. Ei tää ole normaalia enää...Pitäisiköhän mun mennä jollekin terapeutille. Nälkääni en todellakaan syö.

No älä osta mitään sinne kaappiin. Saatika leivo! Mä oon saanu pari kiloa tiputettua ihan vaan tuotteitten rasvaprosenttia laskemalla. Esim. ennen join sinistä maitoo, nyt rasvatonta jne.

Syö kasviksia, jos tekee mieli syödä tai juo iso lasillinen vettä ja mieti uudestaan, että tekeekö mieli herkkuja.

No ei auta ! Rasvaa olla pitää vaikka itseäkin inhottaa.
Urheilusta saan hieman apua, hikilenkin jälkeen ei tee mieli mussuttaa !
Onneksi urheilen, muuten painaisin yli 100 kg.
Olen hieman masentunutkin ja siksi haen ruoasta "piristystä" , hetken hurmaa. Ja saan vain pahempaa oloa ja lisää läskiä.

Joo, mulla kanssa pyhien aikana mennyt ihan hirveät määrät ruokaa. Taustalla tosi kiree työtahti koko alkuvuoden. Nyt vähän lomaa, ja ruokahalu valtava.Kaapissakin nyt pyhien aikana ruokaa kertynty syötäväksi. Olen kyllä normipainoinen ja stressi on vienyt välillä ruokahalun.

Ehkä tämä tästä. Mutta taas vähän kaapille.... Tiedän kyllä tunteen, mikään ei riitä. Ja rasvaa ja suolaa pitää olla, mitähullua vihanneksia!

Yhteistyössä