Syönkö mä hirmu paljon?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Laihis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Laihis

Vieras
Siis painoa on tullut pienessä ajassa 5kg ja joka päivä liikun. Eli voisko joku ulkopuolinen sanoa, että onko mun ruokamäärä päivässä paljon. Normipäivä eli esimerkki eilisestä:

1% viili ja seassa banaania (kanelia+ ripaus inkkarisokeria)

Tomaattikeittoa lautasellinen + 2 pientä hapankorppua levitteellä

1 peruna, paistettu kananmuna, raejuustoa, 1 punajuuripihvi, kurkkua ja tomaattia ja lasi maitoa

2 täysjyväleipää juustolla ja lasi maitoa

Jos tuolla määrällä saat painon nousemaan, niin sitten olet unohtanut listata jotain. Syötkö huomaamattasi jotain pientä, esim. rapisutat karkkipussia tai kahvin lomassa menee pulla tai parikin?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja m:
syöt IHAN liian vähän.

Mut miten ihmeessä tai mistä ihmeestä ne 5kg yhtäkkiä tulivat? :(
Oon aina ollut hoikka, enkä taipuvainen lihoamaan joten kummallista kyllä tuo painon nousu. Enkä ole raskaana ;).

No ootko aloittanut e-pillerit tms. hormonivalmisteen tässä muutama kuukausi sitten?

Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
Jos tuolla määrällä saat painon nousemaan, niin sitten olet unohtanut listata jotain. Syötkö huomaamattasi jotain pientä, esim. rapisutat karkkipussia tai kahvin lomassa menee pulla tai parikin?

En unohtanut listata mitään eli en huomaamattani syö mitään. Pullaa en syö ikinä ollenkaan, enkä karkkiakaan muuten kuin joskus harvoin viikonloppuisin esim. leffaa katsoessa, mutta en siis edes joka viikko.

Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
Alkuperäinen kirjoittaja m:
syöt IHAN liian vähän.

Mut miten ihmeessä tai mistä ihmeestä ne 5kg yhtäkkiä tulivat? :(
Oon aina ollut hoikka, enkä taipuvainen lihoamaan joten kummallista kyllä tuo painon nousu. Enkä ole raskaana ;).

No ootko aloittanut e-pillerit tms. hormonivalmisteen tässä muutama kuukausi sitten?

En, otatin hormonikierukan pois puol vuotta sitten eli sen jälkeen en hormonivalmistetta ole käyttänyt.

Mut ilmeisesti pakko on vielä tostakin vähentää tota syömistä, kun haluan kyllä vanhaan painoon takaisin.

Hei, et voi tuosta enää vähentää ruokailua! Nyt jo ihan minimimäärän syöt. Kannattaa katsoa vaikka jostain joku Painonvartioitten suositus päivän ruokavalioksi. Siinäkin saa syödä ihan hyvin, niin että saa vatsan täyteen.

Alkuperäinen kirjoittaja åpoi:
Ihanan realistisia nämä esimerkkipäivät aina. Laita rehellisesti jonkun normaalin päivän syömiset ennen kuin aloitit laihduttamaan!

En mä vielä mitään laihduta :-O, mutta meinaan kyllä tiputtaa nuo 5kg pois. Aika samalla tavalla joka päviä syön, töissä kun on sama rytmi ja aika lailla kotonakin.