Syöpäsairaalla Patrick Swayzella vain muutama viikko elinaikaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Kasari- ja ysärileffoissa Kuuma tanssi ja Ghost naisia hurmannut näyttelijä Patrick Swayze, 55, on National Enquirerin mukaan kuolemansairas. Ennusteen mukaan syöpää sairastavalla näyttelijällä on vain viitisen viikkoa elinaikaa.

Lehden mukaan haimasyöpää sairastavan Swayzen syöpä on levinnyt niin laajalle tämän elimistöön, ettei mitään ole tehtävissä.

Tanssija-näyttelijä Swayzen syöpä havaittiin vasta kuluvan vuoden tammikuussa.
Mies aloitti kemoterapiahoidon heti saatuaan tietää sairaudestaan.

Swayzella ja tämän vaimolla Lisa Niemellä on oma pienkone, jolla vaimo on lennättänyt miestä sädehoitoon ja takaisin kotiin. Hoito auttoi haimassa olleeseen kasvaimeen hetkellisesti, mutta suunniteltua huonommin. Lääkärit ovat valmistaneet näyttelijää, tämän vaimoa ja omaisia pahimman varalle.

Swayzeä on joskus tituleerattu myös "Suomen vävypojaksi", sillä hänen vaimonsa sukujuuret ovat Suomessa.

- Patrick on laihtunut olemattomiin, sillä hän ei kykene enää syömään. Nyt voi vain rukoilla ihmettä, näyttelijän lähipiiriin kuuluva lähde huokasi.

(MTV3)

Valitettavasti osaan asettua hänen omaistensa asemaan :( Just alkuvuodesta saatiin tietää, että miehellä on syöpä, ja jouduttiin muutama viikko odottamaan tietoa siitä, kuinka paha se on. Urheaa esitin, mutta mielessäni ehdin leskeytyä jo moneen kertaan. Nyt mies on hoidoissa ja onneksi selviää <3

Luin tänään saman uutisen ja ajattelin ettei voi olla totta.Jotenkin se tuntuu vaan niin käsittämättömän mahdottomalta, että "oman aikani" yhdeltä kuumimmista näyttelijöistä löytyy tuollainen sairaus ja hän on mahdollisesti kohta pois täältä :(

Alkuperäinen kirjoittaja Mamma-78:
Haimasyöpä on tosi paha tauti, siitä ei oikein kukaan selviä. Olen näitä potilaita hoitanu ja voin kuvitella miltä Swayze näyttää. Surullista :'(

Minä myös syöpätautien klinikalla töissä! Haimaca on yksi nopeiten etenevistä syövistä johon syt. ei tehoa.

mutta kaikki on suhteellista, onhan hän saanut jo elää kumminkin aika pitkän elämän, monet kuolee jo lapsena.
mutta onhan se vaikeaa, etenkin läheisille... ikävä on aina kova

se on lehtiväite siis sitä ei oo tähti eikä tähden edustaja vahvistanut.
Ja eilen täällä puhuttiin asiasta että National Enquirer ei ole kuulemma kovinkaan luotettava lähde, eli jopa seiskaa huonompi tasoinen.

Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
se on lehtiväite siis sitä ei oo tähti eikä tähden edustaja vahvistanut.
Ja eilen täällä puhuttiin asiasta että National Enquirer ei ole kuulemma kovinkaan luotettava lähde, eli jopa seiskaa huonompi tasoinen.

No mä ainakin hyppisin riemusta jos se ei oliskaan totta...

Patrick Swayzen tiedottaja rauhoittelee huhuja
06.03.2008 07:32, päivitetty 06.03. 07:42

National Enquirer -lehden tietojen mukaan näyttelijä Patrick Swayze sairastaa pitkälle levinnyttä syöpää ja hänellä on vain viitisen viikkoa elinaikaa.

Välittömästi uutisen tultua julkisuuteen Swayzen tiedottaja Annett Wolf antoi asiasta oman lausuntonsa. Hänen mukaansa uutinen on liioiteltu.

- Kaikki ennusteet hänen eliniästään ja fyysisestä tilastaan ovat ehdottomasti vääriä. Olemme paljon optimistisempia.

Wolfin mukaan sairaus on hyvin aisoissa.

- Näyttää siltä, että Swayze reagoi hyvin hoitoihin.

Samalla tiedottaja välitti Swayzen kiitokset tämän julkisuudessa saamasta tuesta.
IS

Alkuperäinen kirjoittaja Mamma-78:
Haimasyöpä on tosi paha tauti, siitä ei oikein kukaan selviä. Olen näitä potilaita hoitanu ja voin kuvitella miltä Swayze näyttää. Surullista :'(

Mun veli meni lääkäriin selkäkipujen vuoksi, haimasyöpädiagnoosi joulukuussa 2000, menehtyi helmikuussa 2001. Painoa ennen sairastumista 95 kg, laihtui 55 kiloiseksi eli luurangoksi... Toi haimasyöpä usein ei oireile, ennenkuin on jo liian myöhäistä.

Patrick Swayze: Voitan taistelun syöpää vastaan

23.06.2008 22:18

Vakavaa haimasyöpää sairastava Patrick Swayze puhuu vihdoin itse sairaudestaan. Pikkuhiljaa töihin palannut näyttelijä kertoo päättäneensä voittaa syövän, joka diagnosoitiin näyttelijällä alkuvuodesta.

Haimasyöpä on yksi vaarallisimmista syöpämuodoista, ja syöpähoidoista on vain harvoissa tapauksissa apua.

- Minun hoitoni tehoavat ja olen voittamassa taistelun, Swayze kommentoi asiaa Breaking News -sivuston mukaan.

- Juon joka päivä tuoretta mehua muiden hoitojen lomassa ja voin ainoastaan sanoa, että se toimii todella hyvin.

Näyttelijä on käynyt syöpähoidoissa arvostetussa Stanford University Medical Centerissä Kaliforniassa yhdessä vaimonsa, suomalaissukuisen Lisa Niemen kanssa. He ovat lentäneet sairaalaan yksityiskoneellaan, sillä Swayze on pyrkinyt välttelemään julkisuutta. Hän sai käydä hoidoissa jo jonkin aikaa ennen kuin tieto sairaudesta tuli.

Pitkään näytti siltä, että näyttelijä ei enää toivu sairaudestaan, sillä haimasyövän paranemisennusteet ovat huonot. Mutta uusimmat kuvat näyttävät Swayzen toipuvan rankoista syöpähoidoista pikkuhiljaa. Hän itse on halunnut jatkaa jo täydellä teholla töitä tulevan tv-sarjansa parissa.
IS

1547987-400_swayze.jpg

Yhteistyössä