Syöttötuoleista: Pikku Pia vai Emma

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Lilli78"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä oon nähnytEmman. Se on sellanen laadukkaan olonen ja kaveri kehunut sitä.
Pikku Piaa en oo nähny, mut tuo nimi on ihan karsea. Mut liekö sillä taas väliä, oma vikani kun oon näin pinnallinen ;)
 
emman saa n 70e esim prismasta. pikkupia taitaa ola kutienkin ainakin kympin kalliimpi.
meillä on tuo emma ja olen tyytyväinen. tuota pikkupiiaa on tullut käytettyä ossain ravintoloissa ja ei kyllä ole mukavantuntuinen. en tiedä miksi.
 

Yhteistyössä