Syy, miksi lapsia ei pida hankkia suurella ikahaitarilla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gloria Mundi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Gloria Mundi

Aktiivinen jäsen
25.10.2004
3 333
17
38
Nyt sen vihdoin keksin. Ruuanlaitto on mattanyt pahemmanlaisesti jo jonkin aikaa - en keksi mitaan laitettavaa, inhoan sita kokkaamista, ja kun pitais kuitenkin tarjoilla monipuolista ja terveellista sapuskaa. Mietin etta mika siina oikeen on etta se on yhta tuskaa viikosta toiseen. Ja vihdoin keksin - ei pitais ihmisen pyorittaa ruokataloutta 20 vuotta enempaa!! Vahemmastakin alkaa jo maistua puulta (heh heh). Jos kaikki lapset olis jo lahteneet niin mikas siina oli itselleen kokkaillessa, tai olla laittamatta, ihan miten vaan - ja kaikenlaiset oikopolutkin olis sallittua eika tarttis olla niin 'ravintoarvotietoinen' joka herran paiva.

Nyt kun olen tata ruokataloutta pyorittanyt jo sen 22 vuotta niin olis aika jaada siita hommasta elakkeelle! Mutta kun ei vaan...

*elakepaivia odotellessa*

Minulla on kanssa aika monta vuotta jäljellä.Vanhin 20v muuttaa nyt kotoa ja nuorin lapsi on 4v.Siinä välissä neljä lasta.Tämän perheen onni on että tykkään tehdä ruokaa ja himo-pyykinpesijä olen.Siivous ei ole kivaa.Meillä käykin kerran viikossa siivooja.Toki itsekin pitää siivota.Lapsityövoimalla osin.

Yhteistyössä