Syysfiilistelijät 2021

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kilsikka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Niin, kun sun pitää aina olla oikeassa. Rasite se tuokin? Tappeleminen on eri asia kuin keskusteleminen. Jos tämä on tappelemista, niin jatka keskenäs vaan.
Mä veikkaan että tää on tarkoitettu hyvän mielen ketjuksi, kuten The Ketju. Voit sä perustaa isolle puolelle hirvikärpäsketjun, jos haluat.

helpommalla oisit päässy jos oisit vain sanonu olevas väärässä
ku toi toine vaan korjas sanomises
eri
"Tuo toinen" ei kertonu hirvikärpäsallergian yleisyyttä.

Joo joku on allerginen vaikka purjolle, mutta suurin osa ei ole.

Mutta jatketaanko ihan syysaiheesta noin niinku muutoin? Tänks.

Metsään kannattaa mennä minä vuodenaikana tahansa.
Mutta kuulin yhdestä uhkarohkeasta tyypistä joka oli -voitko kuvitella- ajanu talvella moottorikelkalla ojan jäällä...semmoista, semmoista ei passaa talvella tehdä!
Et kai vaa minusta ole kuullut?
Viime talven kuitusavotan puut ajoin nimenomaan ojia pitkin. Tosin alkutalvesta, kun oli niitä lämpimiä, weikä ojat vielä kunnolla jäässä, jouduin kerran kiskomaan kelkan ylös sulasta.

• Haha
Reactions: Echo
Et kai vaa minusta ole kuullut?
Viime talven kuitusavotan puut ajoin nimenomaan ojia pitkin. Tosin alkutalvesta, kun oli niitä lämpimiä, weikä ojat vielä kunnolla jäässä, jouduin kerran kiskomaan kelkan ylös sulasta.
Ehkä, ehkä...:LOL:

• Tykkää
Reactions: diogenes 57
Mille tuoksuvalmuska tuoksuu? Kuulostaa ihan hiivatulehdukselta.
Rakkaalla lapsella monta nimeä:
miltäs matsutake kuulostaa? :D

Jotkut sanoo että hedelmäinen tuoksu - mun mielestä tuoksuu kuin mausteinen hajuvesi.

• Tykkää
Rakkaalla lapsella monta nimeä:
miltäs matsutake kuulostaa?

Jotkut sanoo että hedelmäinen tuoksu - mun mielestä tuoksuu kuin mausteinen hajuvesi.
Hmm, pitäsköhän mennä seuraavan kerran metsässä nenä pitkällä?

Mistäs mä tiedän että onko tuo se sun hajusieni vai vähän kuivahtanu tai liian innokkaaasti kasvanu myrkkysieni, jolle tullu vähän raskausarpia? :eek:

110

• Haha
Reactions: Lispetti
Joo, ei passaa tehdä kärpäsestä här... siis hirvee(tä) halloota.
Löysin männä vuonna niin hyvän suppisrinteen, että edes hirvkärpäset eivät saaneet mua jättämään paikkaa. Lähdin juoksemaan vasta kuin kaikki suppikset oli korissa. :D
Ja niitä kärpäsiä oli NIIIN JULMETUSTI!!
Talolle juostessani aloin rippaamaan siihen malliin, että pihassa olin ilkosillani ja ei muutaku suoraan saunaan! :D (sauna kannattaa aina panna tulille ennen mettäreissua)
Saunassa viimeistään kupsahtavat!❤️

Mietin, että pitäisköhän perässä alkaa vetämään jotain hirvenraatoa, että kärpäset harhautuisivat pois minusta. :geek:

En ole katsonut, mutta varmasti löytyy joku yrtti tai muu luomukarkote mitä nuo kärpäset inhoavat.

• Haha
Mistäs mä tiedän että onko tuo se sun hajusieni vai vähän kuivahtanu tai liian innokkaaasti kasvanu myrkkysieni, jolle tullu vähän raskausarpia?
Mäntyjen ja kuusien lähellä asustaa hän. Myrkkysiänet ei tuoksu hajuveeltä.

• Tykkää
  • Haha
  • Haha
mokomaki havumaja.
Tää on niitä samoja kuin "juu, kantsii etsiä suppilovahveroita, niitä löytyy marraskuussa sammalen alta!" :sneaky:

No tota kun tuota sammalmetsää riittää tuosta pellon päästä n. 20 km....otanko naapurista jonkun puimurin vai moton?

• Tykkää
Tää on niitä samoja kuin "juu, kantsii etsiä suppilovahveroita, niitä löytyy marraskuussa sammalen alta!"

No tota kun tuota sammalmetsää riittää tuosta pellon päästä n. 20 km....otanko naapurista jonkun puimurin vai moton?
Juu ja rellit on symbioosissa koivun kanssa. Kuusen alta niitä löytyy!:geek:

• Tykkää
*laittaa matsutakea eli mausteista hajuvettä seuraavan kerran korvan taakse, kun löytyy metsästä*

• Haha
*laittaa matsutakea eli mausteista hajuvettä seuraavan kerran korvan taakse, kun löytyy metsästä*
Ja sitten menet itse istumaan kuusen alle ja huudahdat tarkkanenäiselle sienestäjille: ähäkutti!:geek:

• Haha
  • Haha
Tärkeintä ettei Candidae-sieni haise meikäläisessä! :LOL:

• Haha
  • Haha

Yhteistyössä