Syyskuinen lauantai, mitäs teillä ohjelmassa tänään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yrittänän vaimo, kotiäiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Leppoisalta monen meiningit kuulostaa. Me viedään lapset yökylään mummolaan. Mennään miehen kanssa bileisiin ja saunomaan. Kotona vois "harrastella" vielä jotain kivaa yhdessä..kerrankin rauhassa. ;) Oikeasti kotona pitäis siivota ja järjestää, mutta mä en tämmöistä luksusvapaata siihen käytä. ;)

rauhallista.. aamupalaksi oli ukon tekemää tiramisukakkua :P . Päiväsaunassa käytiin kaikki 6. Sain eilen lääkityksen sydänongelmiin, tänään otin ekan, nyt seurailen vointia.

Sää saattaapi sanoa, että tänään olisi siivuouspäivä. Jos sää antaa myöden, niin saatan polkasta pidemmälle kauppaan tahi mennä sieneen tai puolentoistatunnin lenkille koissun kanssa tjn.

Aamusella laittoi mies lihapadan uuniin muhimaan.Tänään siivoillaan asunto,katosta lattiaan.Lapset ulkona kavereiden kanssa,taas varmaan iltaan asti.Illalla tehdään sitten lettuja ja illalla katotaan miehen kanssa pari kauhuleffaa.

Toinen yrittäjän vaimo vastailee.... Mies tulee luultavasti illalla kymmenen jälkeen kotiin.

Aamupalaksi oli puutoa, leipää ja muroja.
Puistossa oltiin 2,5h, sit lapset söi kinkkupastaa,tein samalla risottoa iltaruoaksi ja itselleni lounaaksikin. nyt laitan pienimmän päiväunille. Isompi meni kummitädille, on siellä varmaan iltaan asti.

Mä zumbaan, saunon ja syön lapsen päiväunien aikana. Illalla ihan ollaan vaan.

Täälläkin yksi yrittäjän vaimo :) Mies tällä hetkellä navettatöillä, mä nukuin lapsen kanssa pitkään ja oon vasta saanut laitettua ruuan uuniin. Koitin ihan uutta ruokaa ja ilman reseptiä tietysti, jännittää jo et mitä sieltä tulee :D Toivon että miehellä ei olisi tänään maataloustöiden lisäksi muuta työtä, niin voitaisiin ulkoilla ja oleilla vaan, yhdessä koko perheenä pitkästä aikaa :) Mulla karsee flunssa ja veto ihan pois, niin siivoukset saa tänään jäädä minimiin ellei mies ole energisempi ja innostu auttamaan.

Yhteistyössä