Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tägäys onnistui hyvin@m@mmutti (tägääköhän tämä sinut tähän edes?) siis mulla on aavistuksen myöhäinen ovis ja lyhyt luteaalivaihe niin siksi meen niin "myöhään" että sitten siellä varmasti on jotain näkyvää, jos sellaista on ollakseen. Oon tosiaan aika huolissani siitä, miten oireeton olen, joten saa nähdä, onko siellä kukaan kasvamassa![]()
Millaisia tuntemuksia ryhmäläisillä on?Itsellä ollut pientä kuvotuksen tunnetta hetkittäin ja rinnat aristavat..mutta oikein hyvä ja energinen olo,missä väsymys??
Tänään soitin neuvolaan,eka neuvola-aika rv 10, 14.2..vkolla 10 ilmeisesti otetaan myös verikoe kromosomipoikkevuus-seurantaa varten?
Tägäys onnistui hyvinHienoa, että osaavat neuvolassa noin hyvin neuvoa, mitä kannattaa tehdä
Itse tosiaan varasin yksityiseltä tuon varhaisultran ja aloin miettiä tuliko aika varattua liian aikaisin, mutta kiva sinne on mennä katsomaan onko tyyppi mukana ja sykkiikö sydän
Tää alkuraskaus on kyllä järkyttävän piinaavaa ja päivät tuntuu niiiiiin pitkiltä kun vaan odottaa, että aika kuluisi
ja koko ajan on oireiden analysointi käynnissä
Olen kuullut paljon oireettomista raskauksista, joten eiköhän siellä kaikki ole hyvin
Onnea kaikille plussanneille![]()
Varovaisesti liityn kans mukaan. Elikkä tein maanantaina positiivisen testin. Tuli melkoisena yllätyksenä. Oon siis synnyttäny mun kakkosen vajaa 4kk sitten enkä todellakaan osannu ajatella että nyt kävi näin. Mulla ennestään siis kaksi ihanaa tyttöä 3/18 ja 9/19
Esikoinen ei meinannu nimittäin tärpätä millään, kakkonen oli jo vähä helpompi ja tää.. tää on ihan seuraus yhestä kerrasta, joulusaunasta. Laskettu aika menis sinne 13.9.20 jos siellä joku tosiaan on. Vajaan parin viikon päästä menen varhaisultraan kun täällä meillä se on tullu uutena ilmaisena juttuna. Sillon pitäis olla viikkoja 7+
Yhteen vetona siis mut voi lisätä listaan
13.9 hoo#, 3.lapsi, KYS
Tervetuloa kaikki uudet ja tuhannesti onnea kaikillesori, on ollut niin kiire viikko, etten ole ehtinyt kun vähän lukemaan kommentteja, mutta nyt päivitetty listalle kaikki uudet
@Kerttu20 oliko siis sinun ensimmäinen lapsi tulossa?minäkin KOKSilainen, asutko pohjois- vai etelä Kymenlaaksossa?
@Ellinoora38 mikä sinun synnytyssairaalasi on?
@NassuRessu menikö mulla vaan ohi, vai mikä sinun laskettuaika olikaan?
Mulla edellisten raskauksien tapaan ollut alkuraskaus hyvin vähäoireinen, ainoastaan palelua, ajoittain alavatsalla pieniä tuntemuksia ja väsymys. Ja eilen saunasta vilvotellessa meinasin pyörtyäpitää ottaa jatkossa vähän kevyempiä löylyjä!
Varhaisultraan varasin jo ajan, mutta kuitenkin peruin sen, kun meillä töissä ultra ja hyvä doppleri (olen lastenneuvolassa töissä), niin ajattelin vaan niillä saada hyvissä ajoin jotain näkymään/kuulumaan, ettei ihan rv13 ultraan asti tarvii jännittää
Tänään 6+5
@Babyfever1 mulle 3.lapsiTervetuloa kaikki uudet ja tuhannesti onnea kaikillesori, on ollut niin kiire viikko, etten ole ehtinyt kun vähän lukemaan kommentteja, mutta nyt päivitetty listalle kaikki uudet
@Kerttu20 oliko siis sinun ensimmäinen lapsi tulossa?minäkin KOKSilainen, asutko pohjois- vai etelä Kymenlaaksossa?
@Ellinoora38 mikä sinun synnytyssairaalasi on?
@NassuRessu menikö mulla vaan ohi, vai mikä sinun laskettuaika olikaan?
Mulla edellisten raskauksien tapaan ollut alkuraskaus hyvin vähäoireinen, ainoastaan palelua, ajoittain alavatsalla pieniä tuntemuksia ja väsymys. Ja eilen saunasta vilvotellessa meinasin pyörtyäpitää ottaa jatkossa vähän kevyempiä löylyjä!
Varhaisultraan varasin jo ajan, mutta kuitenkin peruin sen, kun meillä töissä ultra ja hyvä doppleri (olen lastenneuvolassa töissä), niin ajattelin vaan niillä saada hyvissä ajoin jotain näkymään/kuulumaan, ettei ihan rv13 ultraan asti tarvii jännittää
Tänään 6+5
Meillä makso yksityisellä gynellä 100 kelakorvauksen jälkeenOnko kukaan tietoinen mitä varhaisultra maksaa Mehiläisessä?