Syyskuisia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rizzu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Päivitys:

Rizzu: LA 9.9-11.9 / 28v/ esikoinen/ toimistotyö
Kaza: LA 7.9 /28v/ esikoinen
Malin: LA 7.9/28v/esikoinen
Anneli: LA 7.9/24v/esikoinen/toimistotyö
Mama: LA 12.9/39v/ toinen lapsi
Tuire: LA 16.9
Jennu: LA 2.9/26v/ esikoinen
Frisse: LA 17.9/29v/ esikoinen
4+4: LA 14.9/ esikoinen
Piitsu: LA 16.9
Annuska: LA 12.9/ 30+/ toinen lapsi
Hanne: LA 13.9/29v/ esikoinen/toimistotyö

Taisin pelästyä ihan turhaan. Ei kyllä ikinä ole sattunut noin paljon kuukautisten aikana.
Liikunnasta: itse aion liikkua niin paljon ja pitkään, kun pystyn. Käyn kuntosalilla, uin, lenkkeilen ja lautailen. Ajattelin ottaa vain vähän iisimmin=)

Munkin piti vielä tosta kivusta kirjoittaa. Mulla ei ole ikinä menkkojen aikana ollut mitään kipuja. No, viime tiistainahan menkkojen piti alkaa. Ei kuulunut...onneksi.
Torstaina sitten mentiin syömään ja yhtäkkiä tuli aivan järjetön kipu mahaan! Siis viilsi, särki ym. Kesti noin 20 min, sitten helpotti. Siitä vähän päättelin, että nyt ei sitten menkat taida tullakaan. Mitäköhän lie oli??

Mullakin alkoi eilen tuhruvuoto. Tosi tosi vähän tulee sellasta rusehtavaa.. Voi kuulemma olla ihan normaalia, mutta voi olla ette ei ole. Pelottaa!! Olen itkenyt koko yön silmät päästäni ja olen erittäin hehkeänä tällä hetkellä töissä. Mitään ihmeellisiä kipuja mulla ei kylläkään ole, mutta pahinta pelkään.
Miksei tämä olisi voinut onnistua...

Mä juon aamuisin sellasta maitoherauutetta. sen nimi on molkosan ja sitä myy luontaistuotekaupat. Sitä laitetaan rkl lasilliseen vettä, mä juon aina tyhjään vatsaan. Maku ei todellakaan ole herkullinen hajusta puhumattakaan, mut mun vatsani ja suolistoni on kyllä pitäneet siitä. Närästystä ja hiivatulehduksia ei ole sen jälkeen ollut, kun aloitin käytön. (auttaa siis emättimen hiivaankin) Suosittelen lämpimästi!!

noniin!en voi kyllä vielä tajuta, mutta eilen illalla tein testin ja totta se on....!..päivästä tuli juhlapäivä!ilta meni haaveillessa.la 20.9
tosi mukava tämä ketju, kun kaikilla sama tilanne, mahdollisesti hyviä vinkkejä ja vastauksia kysymyksiin.
olen 25v, kuten miehenikin. olen ollut aiemmin kerran raskaana joka sitten ilmeni 13vkl tuulimunaksi kuten kerroin. jännä, kun sen jälkeen on kokoajan odottanut,n.puoli vuotta,niin nyt kun sitten todella on elämää tuolla masussa-toivottavasti -niin tuntuu kuin joku siunaus olisi kohdannut.hieno tunne.
viime raskaudessa mul oli tosi paha pahoinvointi n.6viikkoo, mut sitten mulle ehdotettiin sellasia inkivääritabletteja, ja ne auttoi!en nyt muista nimeä, mut luontaistuotekaupasta niitä sai.paljon onnea kaikille!

Onnittelut vivi!
Jennu, älä pelkää. Eiks se niin ole, että tuhruu tulee usein silloin kun menkkojen olis pitänyt alkaa? Ja muutenkin?
Uskon ettei ole mitään hätää. Taitaa olla sitten vasta hätä kun vuoto on kirkasta veristä..
Tässä ""lääkärinä"" vastailen....heh heh

Kyllä me taidetaan tässä syyskuun ketjussa olla aikamoisia paniikki tapauksia! ITSENI TODELLAKIN MUKAAN LUETTUNA!
En ole muita ketjua seurannut mutta ei kai me ainoita olla... toivottavasti.
Päätetään nyt vaan, että kyllä meillä kaikki hyvin menee eikä stressata. Oliskin noin helppoa...

tunnustan myös olevani paniikkitapaus...mutta aion kyllä täst edespäin kaikkien pelkojen sijaan keskittyä siihen että olisi ihan rennosti, luottavainen-varmasti masun asukkiki viihtyy paremmin ku ei joudu kärsiin stressihormoneista! voimaa meille kaikille ottaa ihan lunkisti, ja luottaa että kaikki menee parhain päin!

Hei!
Minä olen reissuni heittänyt tältä päivältä ja kas kummaa mistä itseni löysinkään! Palstalta!

Hyvä Anneli että viitsit tehdä sen selkokielisen listan meistä kaikista. Minä päivittäisin ja korjaisin omiin tietoihin pienen asian. Mutta kun tumpelo EN OSAA. vanhus mikä vanhus.
Eli mulla aikaisemmasta liitosta on kolme lasta ja nykyisestä yksi joten viideshän se jo on tulossa.
olin kirjoittanut hiukan epäselvästi sen tuonne aikaisemmin.

Tuhruvuoto on nyt ainakin loppunut tai siis tänään ei ole näkynyt. Mutta se mistä nyt panikoin on se kun ei ole pahaolo! Minun pitäisi syleillä vessanpyttyä oikein urakalla nyt. mutta ei, ei mitään. Join kahviakin kaksikupillista ja olo on ihan liian hyvä.
Taas mennään kuitenkin eteenpäin!
Kivaa kun meitä on näin paljon ja juuri tähän alkuunhan ne kaikkein suurimmat kysymykset ja pelot sijoittuu ja on kiva kun niitä voi täällä purkaa, ei ne sukulaiset ja tuttavat meitä niin ymmärtäisikään. Eikä tietysti ole kiva kellekkään vielä kertoakkaan. Minä yritän salata mahdollisemman pitkään sillä jos km tulee niin ei tartte sitteen vauvailmoitusta perua.....
Heipparallaa minä lähden ruuanlaittoon.

Onnittelut Viville ja kiitos kovasti rohkaisuista, sitä vaan on näköjään niin säikky.
En kyllä yleensä ole turhan pessimistinen, mutta tässä tilassa nämä hormoonit kyllä tuntuvat tekevät vaikka minkälaisia tepposia.
Kunhan me kaikki syyskuiset päästään helmikuun loppuun, niin sitten on pahin jännitys ohi. Vaikka minä varmaan rupean jo siinä vaihessa jännittämään synnytystä... ; )
Mukava, että meitä on näin paljon ja lisäännymme näköjään koko ajan. (Ihan kirjaimellisesti, heh!)
Mulla on eka neuvolakeikka tasan kahden viikon päästä, mitähän siellä tapahtuu?? Vähän jänskättää sekin..

Mä en ole vielä edes neuvolaa varannut. Odotan eka sen ens perjantaisen ultran ja varaan sitten. Ei kai ne vielä edes mua sinne ottaiskaan kun viides viikko vasta lähti käyntiin..

Joo täytyy kyllä sanoa että ittekki panikoin ihan liianki kanssa sitä että onko tuolla masussa elämää vai ei....
Mut eihän luonteelle tosiaan mitään voi.

Kävin tossa ipäivällä meikeläisten luona ja arvatkaa vaa onko siellä hössötys päällä.... ;) Äiti oli ostanu jonkuu käsityölehen missä oli vauvan vaatemalleja ja näytti miule niitä. No siis nehän oli aivan uskomattoman sulosia ja Äiti varmaan neuloiski jonkuu puvun käden känteessä... Mut vielä ei oikee ite halunnu niistä NII kovasti innostua ku oottaa vaan että pääsis tosiaan tästä alun jännityksestä ja että sais tietää onko masussa kaikki ok. No, on miun siskoilla 2 lasta ettei se mummolle ihan eka olis, mut kuitenkii, kyllähän se on ihan tohinoissaan:o)

Jaahas, josko sitä menis välillä tarinoimaa oman miehen kans, ettei nyt iha asumaa tänne jää.... Tulee tääl viel myöhemmi käytyy kuiteki... ;o)

Ilmoittaudun joukkoonne =)
LA 7.9, seitsemäs viikko alkoi tänään kai. Eka neuvola tammikuun lopussa, paniikki on suunnaton. Pelkään ettei mun mahassa olekkaan ketään. Pientä vihlomista alavatsassa, rinnat hieman arat. Eikä mitään muita oireita. Nyt tuntuu siltä, että rintojen aristelukin on hävimmyt.
Helmikuulle on vielä niin pitkä aika, että tässä voi todella sanoa, että odottavan aika on pitkä =)

Mä soitin äsken mun omalle gynelle ja kerroin raskaudesta ja siitä,että oon varannut sen ultran ens viikolle. No se sanoi, että oon vielä niin aikasessa ettei siinä luultavasti näy mitään!! Tylsää... No meen silti. Sitten olis 6+2.
Katoin netistä, niin monesti siellä lukee että kuudennella viikolla jo huomaa jotain. Saas nähdä meneekö rahat hukkaan..

Yhteistyössä