:heart: Rouvana kotona :heart:
Kiitos kaikille onnitteluista... Mahtavan kuvan katjuskakin laittanu!!
Täällä tämä tuore rouva heti palstailee

No sillä verukkeellä et kävi tuo mun mieskin heti autosivuje kimppuun

Umpirakastuneita vai mitä?!?
Vai ei se
Ail vielä lähteny... Heti meille uteliaille lisää infoa kun palailet polilta!!!
Uskon et siellä alapäässä on jotain tapahtunu
En oo kyselly äiteeltä olisko hällä neuvolakortit tallessa, epäilen
Mun äitee on ainaski odotusaikana kasvanu yhtä paljon ku minäkin

Ja veljeäni ku hän odotti olis pitäny mennä sok.ras. testeihin, mut veli päättikin syntyä =)
Äiti on aina puhunu kuin kipeenä hän oli mun synnytyksen jälkeen :| Minä kun menen perse edellä joka paikkaan, myös synnyin takapuoli ensin

Muutenki kun olen sellanen
helppo tapaus ollu ( en siis ollenkaan ) Oikee pirttihirmu oon ollu... jo lapsena
Nyt mun tuore aviomies rupes sohvalla kuorsaamaan
On niin outoa kun on leviästi sormusta sormessa. Esikoinen 2v9kk kyselee koko ajan paljonko kello

On mulla ihania miehiä :heart:
miia Mää kans valvon öisin. Jos herään 4-6 välillä vessaan tai jostakin muusta syystä, niin aina tulee valvottua pari tuntia. Unta ei saa ei millään. Tänäki yönä poika herätti puoli kuuden aikaan ja en sen jälkeen nukkunu silmänräpäystäkään. Onneks oli muutenki aikanen herätys. Kurjaa varmasti tehdä töitä siellä kanalassa jos koko ajan on paha olo :hug:
Dior Ihana ylläri sulla miehelle :heart: Onneksi teillä ei heti ole sille pinnikselle käyttöä. Muutaman kuukauden pärjää hyvin kehdolla!
Hippos Olipa kiva kun päästivät kotiin lepäilemään :flower: On paljon mukavampi kotona maata entä sairaalassa!!
vuh Just tuota mää inhoan pitkä aikaisissa vieraissa. Ei vaan pysty rentoutumaan kunnolla koko päivänä. Edes illalla. Se on mulle kans sellanen päivän tärkein rentoutumishetki. Voisit juu kokeilla Daydreamsin suosittelemaa, sanot vaan et nyt ollaan hiljaa ja katotaan televisiota

Pääsitkö edes rimakauhua ja rakkautta kattomaan??
Ninetsu Sun pitää vuorata sohva muovilla. Siinä onki sitte kiva makoilla

Onhan se kuitenki tärkeetä ettei sohva mene pilalle :saint:
Nyt närästää ihan vietävästi... Rennien kimppuun!!
R iikka 32+0