Kiitos synnytyskertomuksesta Hippos! :flower: Ihan helpolta ei homma kuulostanut, mutta onneksi selvisitte molemmat hienosti :hug:
Tiinuliini: Kiva ku sait nukuttua!

Me itse asiassa vantaalaistuttiin keväällä ja asutaan täällä itäpuolella. Edullisemmat asunnot, ku päätettiin oma ostaa.
Kiitos
R iikalle tsempeistä! Ihanaa vauva-aikaa teille!
( . ) En saanu aamulla enää seitsemän jälkeen unta ja nyt olin 1,5 tuntia päikkäreillä, IHANAA! Pitääkin kohta lähteä lataamaan matkakorttia, kun huomenna päästään sitte heti aamusta liikkeelle sinne käynnistykseen. Toki edelleen pienenpieni toivon kipinä, että vauva alkais itse ilmoittamaan tulostaan, mutta mennään nyt todennäköisyyksien mukaan

Miehellä puhelin soi ja mese piippaa jatkuvasti ja siellä kysellään tilannetta. Huvittavaa on, ku melkeen kaikki kyselijät on ollu miespuolisia, paljon miehen kavereita

Ihana ku nekin niin mukana. Jos mulle soittelis koko ajan joku, en kyllä jaksais, mutta ei onneksi nyt tarvitsekaan! Kestääköhän niillä
sytoteceillä käynnistys aina useamman päivän? Mulla siis paikat pehmenneet, sormelle vasta auki ja kanavaa kaksi senttiä jäljellä. Hirvittää ehkä eniten just se yksin oleminen osastolla kypsyttelemässä... Kai se siitä menee. Ulkona on nätti syyssää, vaikkakin tuulinen. Nyt siis lataan sitä matkakorttia :wave:
Ja kaikille
opeille mahtavaa Maailman Opettajien Päivää!!! (Olis hyvä synttäripäivä...)
Mayah ja Pikkuinen 42+0 :heart: