Eli eilen oli se viimenen lääkäri käynti ja kaikki oli niinku pitääkin=)Mutta arvatkaapa mitä?!Vauvan sydänääniä ei kuunneltu eikä ne kyllä kokeillut että miten päin se on

No eipä sitä mitään vahinkoa sattunut ku liikkuu hyvin ja edelleen on oikein päin =) Mutta olin kyllä aika äimänä että täh?Lääkäri kyseli miten yöt on mennyt niin vastasin vain että siinä kait se kusella ravatessa ja hikoillessa

Nyt on ollut kyllä hieno olo,viime yönäkään ei painanut vauva mihinkään,siis ei ees virtsarakkoon!!Mutta sitten kun mikään ei vaivaa niin muuten ei saa sitten nukutuksi vaikka väsytti tajuttomana vielä ku sänkyynkin menin..No tasan ei käy onnen lahjat
Eli tässä neuvola jutut:
Rv 37+1
paino:59.2kg +263g/viikko
RR:110/68
pissa

uhdas
Sf-mitta:32cm
Vauva kasvaa tosi tasaisesti =)
Ja sitten lääkäri:
Kohdunsuu

ehmeä ja kiinni
auki 1/2 sormelle pituus 2.5cm aikasemmin on ollut se 3cm.
Mutta nyt oon taas pihalla,eli mikä siellä on auki puolelle sormelle ku toisessa kohtaa oli kiinni??
Nyt alkaakin sitten mulla neuvola käynnit viikon välein =)
Sitä oon ootellutkin kun sitten sitä alkaa pikku hiljaa tajuamaan että kohta joutuu synnyttämäänkin,menee niin nopeasti aina aika että se tulee aina vähän puun takaa tuo la

Täällä on näkyy vähän kaikilla pyöriny synnytys enemmän tai vähemmän päässä,niin myös mulla

Kaitpa se on sitten sitä henkistä valmistautumista synnytykseen mikä on kyllä ihan hyvä asia =) Oon miettinyt jo puudutuksetkin valmiiksi ja jos suinkin kerkeää niin aion ottaa kohdunkaula puudutuksen taas.Oon suunnitellut jo monta päivää että pitäis sitä sairaala kassia alkaa valmisteleen mutta oon aina "unohtanut" eli oikeasti en oo jaksanu alkaa laittamaan
Noista supistuksista on niitä mullakin ollut mutta aika tehottomia näkyy,mutta ei sillä oo väliä kun sitten kun mulla alkaa synnytys niin se alkaa sitten rytinällä ja paikat avautuu silloin.Eli vaikka supistelis nyt kuin paljon tai vähän niin sillä ei oo välttämättä mitään tekemistä milloin pääset synnyttämään,tämän oon huomannut omalla kohalla.Jännitän kovasti että milloin vauva päättää syntyä ja meneekö yli,ei haittais vaikka meniskin niin tietääpä ainakin että synnytykseen lähtö voi tulla milloin vaan mutta jos ennen tulis niin saattas olla vähän puulla päähän lyötynä
Ei kait tässä taas kummempia tuun taas lueskeleen kuulumisia ja jos jaksaa niin kommentoimaan =)
Miimari ja vauveliini rv 37+2