Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Hmm..Mää veikkaan että syntyy 40+1Alkuperäinen kirjoittaja baby2003:Alkuperäinen kirjoittaja Miimari-84:Oikein hyvää päivää kaikille!Nyt se on sitten päivää vaille syyskuu!Ens kuussa monella ja suurimmalla osalla on jo vauvelit maailmassaAika on mennyt tosi nopeasti!
Ja kesä vielä nopeammin!
Viime yönä nukuin kuin tukki taas,on se mukavaa ku ei tarvi koko ajan vessassa ravataVauvalla on meno rauhottunut suunnattomasti,ei potki enää entiseen malliin niin paljon vaan enempikin semmosta liu uttelua ja pyllyllä työntämistä.Innolla tässä oottelen että koskahan sitä synnyttämään pääsee
![]()
Tehäänkö semmosia veikkauksia koska oma vauva syntyy??Minä vasta heitin ilmaan semmosen että tämä vauva syntyy rv 40+3.Saa nähä paljolla heittää
Huvinsa kullakin mutta antakaapa tekin jotain lukuja
![]()
Miimari ja vauva rv 38+3
Veikkaan että sun vauvas syntyy 42+3![]()
![]()
No ei vaisiskaa veikkaan 40+2![]()
Entäs tää mun vaavi???:xmas:
Mun oma veikkaus on 40+5 |O
Alkuperäinen kirjoittaja Aku:Tulin äsken neuvolasta...Tässä faktoja:
Vko 38+0
Hb: 125
Rr: 119/73
Paino: 900g/vko
|O
Pissa: puhdas
Sf: 30cm
Tarjonta: Rt
Liikkeet:++
Syke:+
Eli kaikki periaatteessa kunnossa, mutta sykkeissä taas häikkää.Sama lisälyönti kummittelee taas ja nyt pahimmillaan joka 5. lyönti "ylimääräinen".Sitten välillä joka 30.Sydänlääkäri siellä kättärillä oli laittanut tietoihin että jos useampi kuin joka 5. niin takaisin sinne seurantaan :'( Neuvolantäti antoi armonaikaa maanantaihin,sillon mennään uudestaan kuunteluttamaan äänet ja jos vielä noin tiheesti niin eikun kättärille lähetettä.Ahdistaa ihan kauheasti nykyään aina kun noita ääniä kuunnellaan :'( Tahtoisin niin kovasti että näkisi jo pikkuisen ja että sillä olis kaikki hyvin!
Mä en pysty taas keskittymään mihinkään muuhun kun miettimään tota![]()
Onneks mies jää lomalle ens viikolla niin ei tarvi yksin mennä jos sinne kättärille taas joutuupi.
No pitänee nyt kuitenkin yrittää lohduttautua sillä että kaveri kasvaa ja liikkuu normaalisti.Toivon vaan niin kovasti että kaikki olis kunnossa.Mä inhoon tällasta epätietosuutta :/ Vetäydyn sohvannurkkaan mököttämään litran jäätelöpaketin kanssa.Jaksamisia kaikille ja kovasti onnea niille jotka ovat saaneet nyytin jo turvallisesti kainaloon :heart:
T.Aku ja pikkuinen 38+0